Min kille tänder på "barn"?
hej alla!
Jag vet inte riktigt hur jag ska börja det här eller om någon ens orkar läsa men jag behöver verkligen lite råd här ang min kille.
Kan säga att han är 30 och jag 20 år och vi bor tsm sendan 1 år tillbaka.
Innan vi blev tsm hade han haft sex med en tjej som var 14 år (fast han trodde hon var 15 säger han och det tror jag verkligen på pga vissa omständigheter)
I början av vårat förhållande när han var runt 27-28 år satt han på olika comunitys och chattade med små tjejer som var runt 16 år de flesta. Han skrev till dom att han vill tex ta ett bad med dom i badkaret, att dom var snygga och sexiga osv.
Jag kom på han med detta men förlät han...
Tiden gick och jag insåg mer och mer att han kollade på teen porr MKT.
Han googlade "skinny petit teen, 17 years old teen" och satt och runkade men även bara tittade på det. Och jag LOVAR tjejerna såg ut som dom var runt 14 år!! Men det vägrade han hålla med om.
Jag sa kollar du på detta igen e det slut. Men han gjorde det igen, och igen och igen.
Och jag förlät och förlät och förlät. TIden gick och han gick in på chattar där det finns tjejer som är mellan 14-22 år typ (detta när han var runt 29 år) och skapade en fejk msn och började chatta med massa och ville ha dersa msn och skickade bilder på sig osv osv.
Alltså vädligt unga tjejer. Jag kom på han med detta men förlät igen så dum som jag är.
Men direkt när han kom hem till sig efter han vart hos mig gick han in på chattsidan igen och började chatta med småtjejerna.
Nu underar dom flesta säkert hur jag kan vara så hilma dum så jag flyttar ihop med han trotts alla gånger han lugit för mig hit och dit men det bror på att när han satt i fängelse (för han hade haft sex med 14 åringen) så trodde jag han hade förändras och sa att han kunde få bo med mig.
Men icke hade han det. Jag misstänkte det var ngt lurt på gång så jag la in en keylogger i hans dator. (ja, jag vet det är fel att göra så men eftersom han ALDRIG erkänner något utan bevis så vad ska man göra...)
Han satt och porsurfade på sina teen och 17teensgirls och teen hit och dit SÅ FORT JAG LÄMNADE LÄGENHETEN!!
En gång kom jag tillomed in i längeheten när han satt och runkade till dom!!
Jag sa gör du det i gen då e de verkligen slut på riktigt för jag orkar inte mer.
Och vad tror ni hände??? NU KOMMER DE VÄSTA!!
Jag får en magkänsla av attt ngåot är fel så jag låtsas faktiskt veta mer än vad jag vet.
Och vad får jag ur han??? JOOOOO att han tänder på inchest!!!
Då fattar jag ju allt, han googlar ju på teens för att han tänder på incest!!
Han har alltså suttit och kollat, ja gud vet allt vad som finns där ute på nätet!
Jag förlät han IGEN eftersom jag TRODDE han inte gjort ngt mer mot mig.
Månaderna gick och tillslut kom jag på han med att han varit så desperat så han börjat porrsurfta med sina teens porrfilmer med mobilen.
Han har även googlat runt på eskort under hela vårt förhållende. (dock säger han han gjort det bara för att de e "porr" och inte för att han vill träffa dom.) men vad vet jag??
Nu sitter jag här med han och han tror han är förlåten men jag tänker på de varje dag.
Vad ska jag göra??
Lämnar jag han har jag inget kvar, jag har inga vänner för jag e nyinflyttad här.
Jag har inget alls om jag lämnar han men jag vill inte få barn med han och så täner han på incest.
Kan säga att jag är bara 20 år också och har VÄRDELSN åldersnojja. Känner mig så gammal och ful pga allt detta. 
Vad ska jag göra??? Jag är så jäkla dum som förlåtit han så många gånger men han har varit så bryende om mig och skyddande mot mig.
Kanske ser han mig som sin dotter????
För han e överdrivet beskyddande och bryende om mig. Typ "Inget godis innan maten"
"du spiller så mkt när du äter så du kasnke ska ha hakklapp haha"
och när vi e på ica säger han saker som "nästa gång vi ska handla ska jag lämna av dig där på lekplatsen haha"
Jag vet inte om han skämtar eller vad han håller på med??
Det är väl andleningen till att jag har sant också, att han e så beskydande och bryende om mig, det låter sjuk men aa.
Nu blev det ganska mkt text så jag hoppas verkligen någon orkar läsa detta för jag behöver verkligen någon utomståendes åsikot om detta för jag har ingen jag kan fråga :(
Hur tror ni han ser på mig???? som sitt äckliga inchest grejs???
Är detta normalt för en 30 årig man att sitta med sina 17-18åringa teens som ser ut som 13-15 år???
TACK FÖR SVAR!! <3