Utbränd. Vad händer om jag inte bryr mig?
Asså, jag tror att jag är utbränd eller är jag inte?
Men jag fattar inte varför jag ska sluta upp. Vad händer om jag inte gör det. Så här är det, jag jobbar 150% minst, jobbar heltid om dagarna, sen har annat arbete på kvällen ibland och är borta, kommer hem sent, jobbar i hemmet och sen lägger mig med bara några timmars sömn och sen upp igen samma veva.
Får mycket special uppdrag att pyssla med också och blir pressad hit och dit.
Jag känner mig konstant trött, ibland har jag svårt att komma ihåg saker folk precis sagt till mig, namn, siffror, datum m.m. Kan ibland göra saker helt tokigt omedvetet. Lever i nån slags fantasivärld o dröm känns det som.
Blir kallsvettig och har fått stresstinnitus. Men asså måste jag sluta? Vad händer om jag inte gör det då. Vad är det värsta som kan hända. Folk klagar på att droppen är när de inte hittar vägen hem t.ex. Men jag klarar ju gå som i en dröm hem, jag fokuserar mina sista krafter på att ta mig hem. Sen spelar det väl ingen roll om kroppen är som i en dröm och man är helt borta samtidigt.
Men hem kommer man. Eller vad man nu pysslar med. Det är ju bara att köra ändå oavsett det som händer. Eller? Vad kan liksom hända?