• Sugarmama

BF juli/augusti i Stockholm 2013

Hej!

Väntar vår andra knodd med bf 20/7 2013. Har sedan tidigare en son föd maj 2010.
    Vore kul att prata med andra som också väntar barn i sommar. Spelar ju ingen roll om det är första eller fjärde :)  
    Extra kul om du bor i Stockholmsområdet också så kanske man till och med kanske ses och dra vagn under mammaledigheten sen Glad

• Svar på tråden BF juli/augusti i Stockholm 2013
  • Rottiss
    ellenore08 skrev 2013-03-22 20:52:12 följande:
    Är det nån utav er som bor i Täby? 😄
    Nej, men tänkt att vi ska flytta dit senare  
  • Niju
    ellenore08 skrev 2013-03-22 20:52:12 följande:
    Är det nån utav er som bor i Täby? 😄
    Ja...jag bor i Täby :) nära centrum för tillfället...
  • Niju
    emm88 skrev 2013-03-22 13:11:26 följande:
    ska alla få små flickor till sommaren, verkar nästan
     så iaf:)
    Ja verkligen, fick reda på att jag också väntar en flicka på ultraljud igår Skrattande 
  • emm88

Niju: Åh vad roligt, grattis! dom där ultraljuden som är så mysiga, längtar redan till mitt nästa ul! har du en pojke eller flicka sen innan?

• Niju
    emm88 skrev 2013-03-27 10:23:08 följande:
    Niju: Åh vad roligt, grattis! dom där ultraljuden som är så mysiga, längtar redan till mitt nästa ul! har du en pojke eller flicka sen innan?
    Ja dom är ju det, få se bebisen röra på sig där inne, se hjärtat slå...älskar det!! Har en flicka sen innan {#emotions_dlg.flower}
  • Sugarmama

Hej på er!
    Hur mår ni? Kul att några har hittat hit även om jag själv varit dålig på att skriva nåt här haha

• Ssthlm

Hej hej, har skapat en grupp på facebook. Tycker det är lättare att ha koll där Flört. Gruppen heter "Blivande mammor på Kungsholmen/Stockholm år 2013". Den är än så länge dold eftersom alla kanske inte har gått ut med att de är gravida. Därför går det inte att söka på gruppen. Så hojta till om någon vill gå med! Kan antingen bjuda in via mail eller om ni lägger till mig som vän.
    Hoppas ni mår bra!

• emm88

Hej! jag hojtar till och vill gärna gå med i fb gruppen:)

• EliasMamma90

Vill också gå med i gruppen ju! Har inte skrivit här sen innan, men är i v 23 och får enligt RUL en flicka nu i augusti :)

• Rottiss

Det är förresten en liten tjej här jag har i magen har nån annan kollat kön? Eller låter ni det förbli en överraskning?

• emm88

ska du med få en flicka rottiss! så mysigt:) många av oss som ska verkar de som... kunde inte hålla mig ifrån att kolla kön, innan jag blev gravid har jag alltid sagt att de tänker jag aldrig kolla, de är ju överraskningen, men känns som en förlossning och allt runtomkring är överraskning nog:)

• Rottiss
    emm88 skrev 2013-04-24 10:38:12 följande:
    ska du med få en flicka rottiss! så mysigt:) många av oss som ska verkar de som... kunde inte hålla mig ifrån att kolla kön, innan jag blev gravid har jag alltid sagt att de tänker jag aldrig kolla, de är ju överraskningen, men känns som en förlossning och allt runtomkring är överraskning nog:)
    Ja! I en annan tråd jag är i, är det bara pojkar nästan så det jämnar ut sig här haha.

Jo, jag tycker att det är ju bra att förbereda sig psykiskt på vad man väntar, så skönt att veta och vara ett steg närmre sitt barn, det känns som att jag känner min lilla mycket bättre nu  
  • linasahlsten

Hej!

Hoppas gärna in här om det är ok! Väntar nummer 3  i mitten på Augusti. Bor med make, våra 2 barn och en hund i Åkersberga! 

• emm88

rottiss: haha ja de gör de ju då:)
    ja precis, efter ul när vi kollade va det var, så fick jag en helt annan koppling till bebis, precis som du säger, de känns som att man känner den bättre bara att ta reda på kön, och jag kunde börja längta efter henne istället för den!:)

• Niju
    Ssthlm skrev 2013-05-06 11:13:17 följande:
    Väntar också en flicka Solig.
    Vad roligt...grattis :) 
    Nästan bara flickor i Stockholm verkar det som Flört 
  • klarabella87

Hej Hej !
    Jag är 25 år, bor i Haninge, och Väntar vårt andra barn beräknad den 26 Juli. Jag har en dotter som är född 2010.
    I magen är det det en tjej till =) 

• Sugarmama

Mäh, gud va jag är kass. Startar en tråd och försvinner sen. Hur mår ni?
    Börjar närma sig nu ju!
    Facebookgrupp låter intressant!

Svar på tråden BF juli/augusti i Stockholm 2013