Helt ärligt! Vad tycker ni om namnet Vide?
Hej hopp!
Trean är på väg och jag funderar seriöst på Vide som namn på gossen. Vad tycker ni om namnet??
Hej hopp!
Trean är på väg och jag funderar seriöst på Vide som namn på gossen. Vad tycker ni om namnet??
Tycker det är jättefint. Min son heter det. Fick en del reaktioner när vi valde det, men det viktiga är inte vad omgivningen tycker utan vad man själv tycker.
Skulle inte välja deg själv men tycker det är fint.
Det är väldigt fint men som en del redan sagt kan det bli lite för gulligt tycker jag. Då gillar jag Vidar bättre. Ganska likt men lite mer "styrka" i det namnet.
Jättefint. Fick tyvärr nej från mannen på det namnet. Annars hade sonen kanske hetat Vide.
Vide är fint! Funderar själv på det
Jättefint! Har själv en Vidar.
- Vide är väl killnamn? Känner en kille som heter så. :)
rätt fult tycker jag. trist namn.
rätt fult tycker jag. trist namn.
Finns värre namn att välja till sitt barn
Jag tycker det är ett fint namn, även om jag nog gillar Vidar ännu bättre. Det är väl samma "vid" (träd?) som finns i Vide, Vidar och Arvid. Jag gillar lite ovanliga namn.
Jag älskar det namnet! Vet att det finns både pojkar och flickor som heter det, men för mig är det ett pojknamn. Det stod högst på min lista för ett av mina barn.
Fint! Känner bara en Vide.
Tycker att det är ganska fint på ett barn men inte lika passande på en vuxen, men jag vet inte riktigt varför. Kan nog vara ren ovana.