Kvinnor, varför håller ni fast vid era otrogna män?
Varför "blundar" ni inför det? När alla andra vet och tecknena borde vara ganska uppenbara? Om de t.ex är ute på krogen flera kvällar i veckan och kommer hem morgonen därpå? Tjejer ringer hem och messar och om de dessutom är med på dejtingsajter? Det handlar om normalbegåvade, vackra och självständiga tjejer som inte lider ekonomiska bekymmer. Kan man verkligen vara så kär att det är ok?
Kan berätta följande exempel, att jag träffade en kille på krogen som jag dejtade ett tag. Vi hade superkul tillsammans. Han brukade bjuda mig på restaurang och sova över hos mig efter våra galet roliga krogkvällar. Saken var bara den, att han hade både fru och barn hemma och dessutom var frugan gravid. Tyckte så synd om henne, så att jag skrev till henne anonymt på fb om hon var medveten om att hennes man var otrogen? Men det slutade bara med att hon blev förbannad på mig. Fel av mig kanske att berätta sanningen. Har idag ingen kontakt med killen, men hört från andra att han fortfarande lever det ljuva "singel" (?!) livet på krogen med tjejer och allt vad det innebär och familjeliv hemma.