Bra humor är...
Jag vill prata humor!
Länka gärna till din favorit.
Jag vill prata humor!
Länka gärna till din favorit.
Brittisk snygg humor, typ David Mitchell, Alan Carr, QI, The office - sånt.
Brittisk humor.
Eddie Izzard.
TV-serien Coupling (original UK version såklart, inte den amerikanska patetiska varianten)
Alltså ironi är mycket mycket roligt. Men det roligaste är när folk är snabba på att komma med roliga kommentarer.Det måste komma i precis rätt tid.
Själv tycker jag Magnus Betnér är vettig men inte rolig.
Dylan Moran, utan konkurrens.
Gillar brittisk humor. Typ "Black Adder", "Monty Python", "Father Ted" osv
Min sambo gillar buskis, jag kan knappt titta. Otroligt dålig humor och pinsamt att se på, enligt mig
Den revyn i Värmland som jag har sett tre år på rad nu...brukar inte gilla revyer så mycket, men det här gänget är helt klart värt att se! Finns ingen video eller hemsida att länka till så ni får nöja er med en artikel och en bild på primadonnan i revyn - kallad Mätta-Marit: http://nwt.se/noje/article855097.ece
Little Britain.
Ole Bramserud & Stig Hemer
Brittisk humor
Fawlty towers, Mr Bean, Skenet Bedrar, Ricky Gervais show
Komiker
Louis CK, Ricky Gervais, Pablo Fransisco, Doug Stanhope
Övriga favoriter:
Partaj, Family Guy, South Park, Café Bärs, Nile City
Inte många som gillar lyteskomik alltså. Ändå är det den rådande hysterin i fyran. Undra om de inte fattar?
Vilket program tänker du på?
Vet bara att de sänder nått Gothorp eller va de nu heter, om en "kunglig" familj.
Har inte sett det så jag kan inte uttala mig. Men jag brukar gilla Johan Ulvesson som är med i det.
...sällsynt.
fyrans vedervärdiga program orkar jag inte ens se. De härmar folk och är jävligt elaka bara, det är inte kul på en fläck.