• annanymt

IVF våren 2013 i Gävle

Hej, tänkte kolla om jag kan hitta någon mer som påbörjar IVF våren 2013 som bor i Gävle eller närheten. Jag startar om tre veckor med nässprayen. Går på fertilitetsmottagningen på Gävle sjukhus och själva utplockningen och instättningen blir i Falun.

• Svar på tråden IVF våren 2013 i Gävle
  • Annakth

Jag är in och kikar ibland och hoppas på bebisbilder men ni är lite snåla med det här har ni min lilla räka ??

• Lindaa85

Åhh söööt .. är det från RUL annakth??

Har ni kollat kön? Eller blir det suprise?

Ja det är väl bara jag av oss som är lite aktiv här nu.

• Lindaa85

Här är min lilla bebis.. som redan blir 5 månader imorgon :) tiden går så sjukt fort!

• Annakth

Den är från RUL. Navelsträngen var i vägen så vi har ingen aning om vad det är för en filur där inne ?? Är i v 23 nu. Tycker tiden går fruktansvärt långsamt!

Men vilken liten sötsak! Redan 5 månader. Tyckte det var aldeles nyss vi tog sprutor och plockade ut ägg.

• Lindaa85
    Annakth skrev 2014-08-01 02:13:11 följande:

Den är från RUL. Navelsträngen var i vägen så vi har ingen aning om vad det är för en filur där inne ?? Är i v 23 nu. Tycker tiden går fruktansvärt långsamt!

Men vilken liten sötsak! Redan 5 månader. Tyckte det var aldeles nyss vi tog sprutor och plockade ut ägg.

Okej..vad spännande det blir då :)

Vi har sagt att blir det en till sen så kommer vi inte kolla :)

V.23 ja tiden går fort när är det BF då?

Ja herregud ja..det känns som igår jag låg och kläckte ägg i Falun vid påsk och allt :p

o nu är det lilla ägget 5månader redan....skulle vilja stoppa tiden en stund.
  • Annakth

Dom på sjukhuset säger 1 dec och jag säger 16 nov så vi får se vem som har rätt!

• Lindaa85
    Annakth skrev 2014-08-01 20:13:28 följande:

Dom på sjukhuset säger 1 dec och jag säger 16 nov så vi får se vem som har rätt!

Spännande :)

Idag plockade ja ihop alla mediciner från IVF:en och tänkte gå o lämna in på apoteket. . Gud va mycket sprutor, tabletter, vagitorer o nässpray de var.
  • Annakth

Här går det bara fint är i v 27 nu och liten lever om för jämnan hur många är ni som fått barn i gruppen nu?

• Sorkfeber

Hej alla gamla rävar ;) 

Kollade in lite idag bara för att jag håller på att göra en bok åt den lille (behövde information som jag bara hade här visst!) och då kunde jag inte låta bli att kolla av här. Så mycket man suttit här ju!

Tror att alla fått barn som var här från början så att säga. Tyvärr så klarade sig inte en av dessa :( Det är är så fruktansvärt. 

• Lindaa85

Vad spännande annakth nu är det inte så långt kvar :) hur känns det? Har ni några namn förslag till bebis? :)

• Annakth

Bebis blir antingen en Viktor eller en Sofie. Känns underbart och helt fruktansvärt samtidigt. Nu börjar det ju verkligen närma sig

Sorkfeber jag har hört att en av bebisarna inte klarade sig och det känns ju så hemskt så det finns inte ord

Ta hand om er!

Svar på tråden IVF våren 2013 i Gävle