Min dotter träffar en 5 år äldre kille
Hej vet ej om jag gör rätt nu, men jag testar mig fram. Som rubriken lyder så är det så att min 14 åriga dotter träffar en kille som är 5 år äldre, och dem har träffats utan min vetskap om detta, hon har ej sagt något till mig, utan det var "kuratorn" på skolan som ringde mig och sa att hon träffade honom och att dem skulle tydligen göra de i vecka igen( vilket dem ej gjorde), men när jag fick reda på det så frågade jag min dotter om hon hade något att berätta i stallet, (hon hade sagt till kuratorn att hon ville säga de när vi var i stallet.) Hon berättade för mig o jag ställde frågor, jag har sagt att hon ej får träffa honom mer. Jag blir så klart orolig som förälder över mitt barn. Hon säger att ålderns kanske bara är en siffra, men jag tkr inte att en 19 åring hat något att göra med en 14 åring. Hennes kompisar tycker att det är konstigare att hon ej får träffa honom än att hon får.. O en av dem får vara tsm med en som är 18år för sina föräldrar. Vad tycker ni om det jag har sagt till henne? Skulle ni låtit eran dotter träffa en så mke äldre kille? Vill gärna höra era åsikter o tankar. Kram.