• Anonym (Funderande)

Förhållande men vill prova få kuk.

Lever i ett förhållande men känner ett starkt sug att prov få suga kuk och bli påsatt i baken. Inget jag kan prata med min kvinna om för vet hur äckligt hon tycker sånt är. Någon annan som varit i denna situation och vad gjorde ni åt det???

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-03 12:30
    Hade velat träffa en kille och sugaav honom. Efter det suga upp den igen på han och låta honom trånga in i mig och sättapå mig i olika ställningar. Sedan skiljasåt och låtsas som att inget hänt.
  • Svar på tråden Förhållande men vill prova få kuk.
  • Opus
    Anonym (Funderande) skrev 2013-04-02 11:49:49 följande:
    Var finns du då??

Utanför gävle
  • Anonym (Funderande)
    carlf skrev 2013-04-02 11:49:31 följande:
    Tänkte på det TS , är du tjej eller kille?
    Kille.
  • Anonym (Mr Big)

Gör det!!

Rekommenderas!

Nu har jag dessutom sån tur att jag och sambo kikar på BC efter en kille att leka med..eller rättare sagt vi har troligtvis hittat en (kille i ett par) men inte kommit till ännu..    

• Anonym (kuksugen)
    Fandango46 skrev 2013-04-02 08:56:39 följande:
    Testa att träffa någon på Bodycontact. Där kan du säkert hitta någon annan nyfiken. Har själv fantasier om detta eftersom jag är i en extrem kåt fas i livet just nu
    Finns många bi/binyfikna män på BC. Problemet är bara att det är svårt att få till en träff tycker jag. De flesta backar ur när man kommer till att försöka bestämma något. Eller så känns det inte rätt.

Sen iaf i de större städerna finns det porrbiografer som funkar som rena sexklubbarna. Där det finns glory hole, rum med säng etc. Är väldigt sugen på att gå på en men oroa mig för ev smitta (knulla skulle jag aldrig göra utan, men det är ju få som vill suga/sugas av med kondom. Dessutom så vill jag gärna ta satsen i munnen).

• Fandango46

Du kan be om ett friskhetsintyg eller träffa någon som ger blod. Är iofs förmodligen ännu svårare att möta någon då, men om du verkligen vill vara säker så...

• Fandango46

Sexklubb med glory holes skulle jag aldrig våga testa. Känns äckligt och stor risk för att bli smittad. Jag har också sökt bisex på BC men då jag vill vara hemma hos någon i en mysig säng så har jag inte fått napp.

• Anonym (Funderande)
    Fandango46 skrev 2013-04-08 12:49:22 följande:
    Sexklubb med glory holes skulle jag aldrig våga testa. Känns äckligt och stor risk för att bli smittad. Jag har också sökt bisex på BC men då jag vill vara hemma hos någon i en mysig säng så har jag inte fått napp.

Var i sverige finns du och vad för något söker du under en träff.?
  • Fandango46
    Anonym (Funderande) skrev 2013-04-09 09:10:03 följande:

Anonym (Funderande) skrev 2013-04-09 09:10:03 följande:

Jag finns i Stockholm och söker snabba träffar på en avslappnad plats. Träffarna ska inte vara som i en porrfilm där jag kommer in genom en dörr, knullar och går, vi ska kunna prata med varandra och visa respekt.
  • Anonym

Oskuld på den fronten? Vart finns du?

• Fandango46
    Anonym skrev 2013-04-10 15:37:03 följande:

Anonym skrev 2013-04-10 15:37:03 följande:

Vem menar du?
  • Anonym
    Fandango46 skrev 2013-04-11 15:53:07 följande:

Vem menar du?

TS
  • Anonym (ryan)

förstår dig, har själv sugit av några killar, spännande o upphetsande, inte blivit påsatt men fantiserat...  gillar leka med dildo

• Norrort43

Killsex är otroligt skönt och väldigt upphetsande. Enormt upphetsande att suga av en kille och få honom att komma. Samma sak som att se en kvinna njuta, enormt upphetsande.Skrattande

Svar på tråden Förhållande men vill prova få kuk.