Maria 228 skrev 2015-06-04 16:00:59 följande:
Hå hå jaja :)
Jodå, besök i Ängelholm avklarat, Känslostormande dagar check!
Jag ska opereras :) Steloperation av bägge SI lederna efter sommaren.
Helt otroligt, känns lite konstigt bara att jag faktiskt tillslut hamnade här, där steloperation är enda utvägen man har kvar. Men jag är glad!
Sprudlande faktiskt :) För helt plötsligt har jag fått tillbaka hoppet om att kunna gå igen!
Polarlantis: Vad spelar normen för roll om ni vill ha fler barn? Det är väl erat liv och endast ni kan ju veta när er familj är komplett :)
Spännande med skola, vad har du sökt?
Har du gjort någon röntgen? Hur funkar kroppen nu? Blir du bättre när det blir varmt ute?
HEEEJ! Hur känns det nu när det börjar närma sig??? Har inte kunnat svara, min tillfälliga telefon är helt knas och dubblerar alla bokstäver men NU hade jag en liten stund över vid datorn :)
Hoppas så för dig, det låter ju positivt! Hur bra kommer du bli tror dom? Vad sa dom??? NYFIKEN JU!!
SJälv har jag en kropp som är rättså snäll faktiskt. Ibland får jag ont men mest är det nu på ena sidan ner i blygdbenet/läppen liksom, svårt att förklara. Tror det är ngn nerv faktiskt. Kan göra sjukt ont och sedan släpper det... Ha rinte kommit till röntgen men är på g att söka, ska försöka i veckan. Måste söka för himla jobbig yrsel som jag dock dras med. Tror det är lågt blodtryck men man ska kolla... I augusti hoppas jag på att testa på att gå en 2 mil vandring med matsäck på ryggen, blir ett test på hur det EGENTLIGEN står till. Men jag tänker prova! Kan nu gå sex km utan problem och med vagn och hundar!!! Mitt första delmål! YEY!!
Tänker mkt på en trea men kan inte besluta pom det är bara idiotiskt och för jobbigt på alla mörjlkiga plan och att jag kanske borde ta och återta mit tliv igen ist och njuta av att mna faktiskt kan komma i lite kläder igen efter 4 år! :) Men kan inte släppa det heller. Sambon har det riktigt jobbigt också så jag har det minst sagt tufft... Jaja vi får väl se... Först invänta högskolebesledet 9 juli...magsår av väntan!
KRAM till dig och till alla andra där ute som sliter med samma bekymmer som vi!