Åh så glad jag blir att jag inte är ensammen! Har kännt mig helt ensam i världen med detta och så finns ni! Hurra! Fast inte hurra egentligen för jag önskar att ingen hade haft ont alls!!!!
Maria228: Fy så hemskt att ha det så illa! Och bra info att veta att FK tror att allt blir bra bara det går tre månader, jösses vilka idioter det finns! Hoppas så att du ska bli bättre fort!!!
Älska livet...: hoppas det bara är temporärt!
1978: trist att du inte kunnat komma igång, hoppas du snart kan träna igen! Blir du sämre av att gå på ojämt underlag?
Vinterankan: Så skönt att höra att det efter en grav till blev bättre, ger ju en annan hopp! Hoppas det sista ger med sig också!
EGO: Jag har varit hos sjukgymnast nu några gånger och fått övningar. Har haft grymt ont i bröstryggen också men det var en låsning och det har blivit jättemycket bättre. Men fogarna..inte en chans att det blivit ngt bättre än iaf men det vore väl ett mirakel. Tyvärr...eller vad jag nu ska säga, har jag haft en student. En KANONTJEJ som varit jättenoggran och så men ändå ngt otydlig. Men på onsdag är sista vändan med henne och sedan tillbaka till han som jag hade första gången, ska bli intressant...
Är väldigt tvekis på det här på hur mycket man ska röra på sig, spelar det ngn roll? Har inte fattat hur det ser ut där inne liksom...är det som ett irriterat område eller vad? Blir det värre för att det gör ont? Förstår ni hur jag menar? Alltså om man rör på sig och det gör asont den dag, har man förvärrat då för nästa dag så att det bara blir sämre eller är det så dåligt som det är oavsett hur mkt man påfrestar och att det bara är bättre man kan göra det med övningar ecc?
Misstänker att total vila vore grejen för att börja om men det går ju inte... Sista dagarna harjag haft grymt ont på ena sidan, på gränsen att det gått att stödja på benet...suck!Det tar så mycket energi!!! Hur ska man orka tänka på jobb och allt liksom? PUST!