• Jennies

Är de här trosorna lämpliga för förskolepersonal?

Tycker du det är lämpligt att en dagisfröken bär såna här trosor på jobbet:

?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är de här trosorna lämpliga för förskolepersonal?
  • chilinöt

Jag antar att fröken ska ha byxor över sina trosor när hon befinner sig på jobbet? Om denna fröken nu överväger att gå till arbetet utan byxor så hoppas jag att hon blir anmäld och börjar fundera på en ny karriär. 

• Lily38
    chilinöt skrev 2013-04-07 16:43:52 följande:
    Jag antar att fröken ska ha byxor över sina trosor när hon befinner sig på jobbet? Om denna fröken nu överväger att gå till arbetet utan byxor så hoppas jag att hon blir anmäld och börjar fundera på en ny karriär. 
  • lille Birger
    Madeleine de Scudéry skrev 2013-04-07 14:24:31 följande:
    Jag tycker att du ska ha byxor på dig på förskolan.
    Jennie med ie skrev 2013-04-07 17:25:08 följande:

Inte kjol då? FY vad diskriminerande!
    Klänning då?!?! Rynkar på näsan

Det som är så snyggt. Glad

• Silversvans

Jag har aldrig sett vad någon pedagog haft för underkläder på sig och inte heller tror jag att mina barn har gjort det. Jag hoppas att de känner sig fina och bekväma i sina kläder och därmed gör ett bra jobb helt enkelt!

• Mosen

Hahahaah.
    Fråga 2, får jag som jobbar med känsliga personalfrågor ha strumpor med elefanter på?

• SillyJokes

1. Personen har antagligen andra kläder på sig över.
    2. Om så inte är fallet är det ett problem eftersom barn inte borde ha en strippande förskollärare.
    3. Om denne skulle få för sig att strippa inför barnen skulle ungarna ändå inte förstå vad det står på trosorna.

Bra försök.

• Zayco

Haha och så väljer TS en bild på en kvinna som visar röven, ståendes på alla fyra i väntan på korven. Vad har det med trosorna och förskolan att göra liksom..

Svar på tråden Är de här trosorna lämpliga för förskolepersonal?