Snälla någon skjut mig!!!!!
Jag blir så less! Pallar inte med barnens pappa längre! Visst ställer han upp för mig när jag behöver hjälp men att ta barnen när jag behöver komma iväg och få egentid har hänt 1 enda gång på 1 månad! Och det var 3 timmar!!!! Jag pallar inte med det! Dessutom så har han börjat ljuga för mig med! Idag var han här ett par timmar, så märker jag ju att han skickar sms och sen så säger han att han måste iväg vid 6 för han skulle köra t sin mamma med medicin, okej tänkte jag. Så han åkte sen ringde jag till Joy och fick då veta att Barnens pappa skulle dit! Det sa han ju inte till mig utan han sa att han skulle till sin mamma! Som om jag bryr mig om att han ska till henne! Men nej! Inte fan kan man berätta vart man verkligen ska nej man ska hitta på en fjantig lögn! Och sen har han mage att påstå att skälet till att han inte vill vara här är för att det gör ont när han är i närheten av mig!
Inte nog med det så mår jag redan skit sen innan, med tanke på mitt förra inlägg! Dessutom har jag blivit rejält förkyld med snorig näsa, hosta, ont i halsen och ont i huvudet! Detta är hemskt! Jag kan nästan lova att det beror på att jag satt ute utan jacka igår! Usch jag hatar mitt liv just nu!