Babyjogger city versa gt nån??
Jag vet inte men har blivit lite smått förälskad i denna vagn men eftersom den är rätt så dyr så undrar man ju om det är värt det? Eller kan ni rekommendera nån annan sulky så vore jag väldigt tacksam :)
Jag vet inte men har blivit lite smått förälskad i denna vagn men eftersom den är rätt så dyr så undrar man ju om det är värt det? Eller kan ni rekommendera nån annan sulky så vore jag väldigt tacksam :)
Ingen? :)
Jag är också ute efter en Babyjogger city mini eller något likvärdigt. Tips på andra liknande vagnar?
Jag har även tittat på Akta Graco Evo. Ser fin ut!
Vi fick hem vår Babyjogger city mini gt förra veckan
Men varför kom bara halva mitt inlägg med?
Neg: fotstöd ej justerbart, samt att ryggstödet är långt bak vid det sk sittläget.
Skriver från mobilen, kanske därför det strular?!
Hejsan,
Jag har haft en babyjogger city versa gt och var supernöjd med den på alla vis tills den dagen då bromsen slutade att fungera (efter mindre än en månad), fick bytt chassi och var återigen nöjd tills samma sak hände. Vi fick bytt chassi 2 gånger inom 2 månader pga detta felet.
Han i affären gjorde väldigt klart för oss att detta ALDRIG hade hänt någon gång på någon vagn...
Vi fick långt om länge hävt köpet, tyvärr känner jag att jag inte litar på bromsen, hoppas att det bara är vi som råkade få 2 måndagsex.
Oj glömt tråden .. Tack för svar! Jag köpte en britax b-agile istället.. Använder den ibland men oftast tar jag min vanliga vagn. Blev billigast så ;)
Jo då det lilla jag har använt den så.. Den är snygg o lätt, ganska, att fälla ihop o tar inte stor plats. Haft den när vi åkt tåg o så :).. Fast jag har lite svårt m dessa nya vagnar o sitsarna. Hade nog velat ha en tetounia sulky igen men de är för dyra tycker jag.. Men jag vänjer väl mig ;).. Har ni kvar versan el bytte ni helt?
Oj, jag är supenöjd med min city mini, som har varit med om både det ena och det andra. Skogspromenader, leråker m.m. Bromsen har aldrig klickat, chassit håller bra och vi har inte upplevt något som helst problem. På versan upptäckte de väl ett chassiproblem, som de nu har åtgärdat...? Men detta kanske är något annat problem som skrivs om här. Min kompis som har en versa har inte upplevt några problem, utan är jättenöjd.
Bra Mims01, jag tycker det är jätteviktigt att anmäla sådana allvarliga brister. Man vill ju att då konsumentverket verkligen ska testa och se till att det är en produkt som verkligen håller vad den lovar. Och det är ju produkten och inte affären man pekar ut. Tror inte ens de frågade efter vart man köpt vagnen.
Vi köpte ju vår på Nids4Kids och tyvärr har jag inte lika fina ord att dela ut till dom. De var verkligen jätteotrevliga, jag skulle aldrig gå tillbaka dit, så glad att vi till slut fick hävt köpet så man slipper prata med dom igen! Men vad skönt att höra att man kan lita på Babyproffsen :) Kanske dit man ska åka och kolla på ny vagn :)
Hej! Ver du om versas sittdel gar att setta pa city select? Bar du provat? Don ska vara lika breda ocho bar samma bil adapter och vissa andra saker.. Men jag dar inget svar nagonstans, ver su? Tack ! ????