• niiccis

Fler i Uppsala som är beräknade i september =)

Hej.

Tänkte kolla om det finns fler i, runt Uppsala som väntar bebis i september=)

Jag väntar mitt andra barn och är beräknad till den 12 september.     {#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-25 07:32
    Finns det inte nån liten uppsalabo därute som iaf väntar bebis i sommar kanske eller senare =)

De flesta av mina vänner har ganska nyligen fått barn och det skulle va roligt att kunna knyta lite nya kontakter =)

Kram på er=)

• Svar på tråden Fler i Uppsala som är beräknade i september =)
  • Sus90

Länkade via datorn. Hade ju ändå gått in för att kunna inboxa.

• niiccis

Ahhh! Okej... Nä vissa saker kan man ju inte göra via mobben....

Hoppas många vill va med i gruppen nu:)

• elinil86

Hej hej:)

Vad kul att hitta en tråd men uppsala mammor!:) Jag väntar mitt andra barn i semptember, bf 11 sep. Jag har tidigare en son som är 2 år. 

Jag har just nu semester men från och med på söndag får jag havandeskapsledigt.

Jag hakar gärna på denna tråd om jag får. Med första barnet hade vi flera vänner som fick barn samtidigt och sedan att man träffade flera gravida genom föräldragruppen. Nu denna gången känner man sig rätt så ensam...

Läste att nu gjort en facebook grupp, men när jag söker så hittar man den inte... Här på FL loggar man ju inte in så ofta.

Kram Kram Elin     

• niiccis

Hej:) hihi va roligt att du hittade oss:)
    Jag är beräknad till den 12 september:)
    Följ med oss på fb!! Gruppen heter gravida i Uppsala med bf sommar / höst 2013. Inboxa mig ditt namn annars här, så lägger jag till dig i gruppen.

• Sus90

Hej elinil86! FB-gruppen finns länkad tidigare i denna tråd :)

• AmmiK82
    niiccis skrev 2013-07-10 11:25:01 följande:
    Hej:) hihi va roligt att du hittade oss:)
    Jag är beräknad till den 12 september:)
    Följ med oss på fb!! Gruppen heter gravida i Uppsala med bf sommar / höst 2013. Inboxa mig ditt namn annars här, så lägger jag till dig i gruppen.
    Jag får i augusti, får man vara med?  Och får jag tipsa augusti mammorna om gruppen?
  • niiccis

Självklart:) ju fler desto roligare!! En länk till tråden finns längre upp i flödet:)

• solhatten

Hej jag bor strax utanför uppsala och väntar mitt 4 barn den 3 oktober ,men är säker på att den kommer runt den 25bseptember. Jag hittar gärna nån att prata med då det är lite för lite vuxenprat i mitt liv

• niiccis

Hej solhatten:)
    Du är så välkommen att följa oss här i tråden. Gå gärna med i våran grupp på Facebook... Vi har blivit några st där nu. Man är ju där oftare än här...
    Jag väntar mitt andra barn den 12 september och bor som du, en bit utanför stan...
    Man blir lätt lite ensam ibland....
    Jag kan sakna mina vänner väldigt mkt... eftersom jag flyttat en bit ut på landet är det inte ofta nån som kommer och hälsar på!! Tråkigt!!!
    Tanken med gruppen på fb är att vi kan lära känna varandra lite bättre... Dela tankar, funderingar, bilder mm!!!! Allt helt enkelt!!!

Du hittar en länk lite längre upp i flödet!!!

• Äntligen02

Hej!

Jag bor en liten bit utanför Uppsala och väntar mitt andra barn med bf 27 sep.
    Har varit sjukskriven sedan vecka 18 men from den 29 får jag havandeskapspenning.

Jag hakar gärna på er här i tråden men även på FB.  

• smurffan

Hej! jag är 22 år från Uppsala, som har bf 23 sept. Jag hänger gärna med i den här tråden. Hur går det för alla här inne? Någon som redan fått kanske?

Svar på tråden Fler i Uppsala som är beräknade i september =)