• Monster Dildo

Kan man vara Heterosexuell men ändå njuta av Strapon?

Min flickvän och jag är flitiga användare utav dildos och strapon´s.. Varken jag eller min flickvän anser att jag skulle vara homo eller bi, faktum kvarstår dock att jag njuter något så översinnligt att bli uppfylld med min flickvän bakom tyglarna, dvs att hon sätter på mig..

Vad tycker DU? Är man i gränslandet för homosexualitet eller bisexualitet?

Skulle du som tjej tycka det är "Hett" eller "Iskallt" med strapon och dildos för att nyttja på pojkvännen?
    Monster Dildo
  • Svar på tråden Kan man vara Heterosexuell men ändå njuta av Strapon?
  • Anonym (Matte)
    axana skrev 2013-06-12 16:12:10 följande:
    Analsex är ju sex och homosexualitet är kärlek mellan två människor, rätt stor skillnad tycker jag iallafall.
    Så två bögar måste vara kära för att knulla med varann då?

Du borde nog ha tänkt till innan du yttrade dig...

• HasseA
    Anonym (Matte) skrev 2013-06-13 00:14:46 följande:
    Män som gillar att ta stake i stjärten är ju stjärtgossar, inte tu tal om saken, och stjärtgossen och bögen har onekligen mycket gemensamt.
    Såsom? Förklara nu på ett intelligent och klargörande sätt varför det finns något gemensamt här. Det ska bli mycket intressant att få ta del av din vishet. 
  • Anonym (Matte)
    HasseA skrev 2013-06-13 07:33:52 följande:
    Såsom? Förklara nu på ett intelligent och klargörande sätt varför det finns något gemensamt här. Det ska bli mycket intressant att få ta del av din vishet. 
    Du begriper inte?
  • HasseA
    Anonym (Matte) skrev 2013-06-13 10:50:48 följande:
    Du begriper inte?
    Nej, jag är inte så intelligent. Men du kunde inte förklara, alltså?
  • axana
    Anonym (Matte) skrev 2013-06-13 00:16:33 följande:

Ja vad tror du själv Anonym...måste två hetero vara kära för att ha sex med varandra??...förhoppningsvis förstår du vad jag menar...
  • axana

Jag ser inte någonstans att jag påstår det som du nämner ovan...
  • famliv9090

Klart man kan vara hetro och gilla analstimulans,
    Jag är hetro och min flickvän brukar leka med min rumpa både med fingrar och strapon,
    Förstår inte killar som är livrädda för tjejer om de försöker smeka dem där, många verkar tro att de är/blir bögar om de skulle gilla det..

• Anonym (uu)

Nej absolut inte. Är du sexuellt attraherad av din partner som gör det så kan man ju inte vara gay.

• Anonym (Matte)
    axana skrev 2013-06-13 21:53:56 följande:

Jag ser inte någonstans att jag påstår det som du nämner ovan...
    Jo, du skriver: "homosexualitet är kärlek mellan två människor".

Jag menar att din definition är felaktig. Jag menar att homosexualitet inte av nödvändighet behöver bestå av kärlek. Den kan bestå av blott sex också, precis som att heterosexualitet kan göra det.

Så jo, du påstod något som du omöjligen kan försvara, om du bara tänker efter lite.
  • HasseA
    Anonym (Matte) skrev 2013-06-16 01:04:57 följande:

Jag menar att din definition är felaktig. Jag menar att homosexualitet inte av nödvändighet behöver bestå av kärlek. Den kan bestå av blott sex också, precis som att heterosexualitet kan göra det.

Så jo, du påstod något som du omöjligen kan försvara, om du bara tänker efter lite.
    Och det där du själv skrev, det har du" försvarat"?
  • axana
    Anonym (Matte) skrev 2013-06-16 01:04:57 följande:

Du ser det på ditt sätt,  jag på mitt...
    Slutreplik för min del
  • Anonym (Mr Perfect)

Självklart har det inget med homosexualitet att göra om man gillar anal stimulans....

Det har med homosexualitet att göra om man tänder sexuellt (alt blir kär beroende på vem du frågar) på män...

Sen har jag lite svårt att förstå varför det skulle vara så viktigt, förutom för rädda homofober som måste bygga upp murar av definitioner....

Have sex, enjoy!     

• Anonym (*mandy*)
    HasseA skrev 2013-06-12 16:24:09 följande:
    För mig är det fullkomligt obegripligt hur man kan koppla ihop en viss sorts njutning med sexuell läggning. Jag kan inte begripa det. 

Ställ dig i stället frågorna "tänder jag på tjejer?" och "tänder jag på killar?", så lär du ha svaret...
    Hasse, du är klok som alltid :)!!
  • Anonym (Dolly)
    Män som gillar att ta stake i stjärten är ju stjärtgossar, inte tu tal om saken, och stjärtgossen och bögen har onekligen mycket gemensamt.

Jag har läst dina inlägg här i tråden och jag tolkar det du skriver som om du sitter inne med svar på många frågor inom det här med homosexualitet så därför undrar jag följande:

1. Vad per definition anser du vara en stjärtgosse?

2. Vad per definition anser du vara en bög?

3. Vad har ovannämnda enligt dig gemensamt / icke gemensamt?      
  • Tom Araya

I lika hög grad som för heterosexuella, rimligtvis. Man kan väl tända på varandra även om man inte är kär.
    Jeff Hanneman (gitarrist i Slayer) *1964-01-31 D: 2013-05-02 R.I.P.
  • Tom Araya
    Ja, de har ju det gemensamma att gillar att bli påsatta i baken, precis som kvinnor som gillar analsex, där slutar dock likheterna.
  • Anonym (Matte)
    Tom Araya skrev 2013-06-19 16:53:20 följande:
    I lika hög grad som för heterosexuella, rimligtvis. Man kan väl tända på varandra även om man inte är kär.
    Vilket var det jag försökte förklara för Axana. Varför ifrågasätter du inte Axanas argument, istället för mina, vilka du uppenbarligen håller med om?
  • Anonym (tjej111)

Mitt ex gillade med att jag tog honom i baken, men jag själv tyckte inte det var så attraherande!! Många killar gillar det, dem har tydligen en g-punkt där som är skön vid beröring. Själv har jag aldrig testat och ha analsex.. Varför vet jag inte.

• Tom Araya
    Anonym (Matte) skrev 2013-06-19 18:59:57 följande:
    Vilket var det jag försökte förklara för Axana. Varför ifrågasätter du inte Axanas argument, istället för mina, vilka du uppenbarligen håller med om?
    Svaret på det har du i ditt inlägg #20. Huruvida jag håller med om det eller inte borde du kunna utläsa i mina inlägg.
  • Anonym (Strap-on kvinna)

Jag och min pojkvän leker också på detta sett. Han är hetro och jag bi och tänder extremt på bög-porr och annat liknande. Min högsta önskan är att ha trekant med honom och en annan bisexuell man. Men han är som sagt hetro så detta med strap-on är något vi delar enbart med varandra.

Svar på tråden Kan man vara Heterosexuell men ändå njuta av Strapon?