• Korkek

Hur länge hade ni varit ihop när ni blev gravida - fortfarande ihop?

När i förhållandet blev ni gravida? Hur ser ert förhållande ut idag? Är ni tillsammans fortfarande?

Tiden i omröstningen står för hur länge ni varit tillsammans när ni blev gravida. "Innan 6 månader" betyder att ni blev gravida innan ni varit tillsammans 6 månader, "1 till 2 år" betyder att ni hade varit tillsammans mellan 1 och 2 år när ni blev gravida osv. 

Kommentera gärna i tråden med vad ni röstat på och hur gamla ni var när ni träffades!

OBS!
    Denna omröstning gäller INTE er som känt varandra i flera år innan ni blev ett par.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur länge hade ni varit ihop när ni blev gravida - fortfarande ihop?
  • tahira

Vi hade varit tillsammans i snart ett år då. Jag var 16 och han var 20.

Vi är fortfarande tillsammans, har det väldigt bra och väntar vårt andra barn nästa vecka. Vi firar snart nio år tillsammans Hjärta 

Blev mamma vid 17, lever avslappnat och harmoniskt liv i London och avskyr gravida som röker: tahira-faye.blogspot.co.uk/
  • Londonmamman

Vi traffades nar jag var 21, fick barn efter sex ar och skilde oss efter 11 ar tillsammans. Graviditeten var inte planerad och det var tidigare an vad vi hade tankt oss, men jag angrar inte nagot. Varan relation ar god, vi kommer overens bra och tjafsar sallan. Det ar viktigt att halla sams for var dotters skull.

• Mirakel familjen

7 år hade vi varit ihop när vi blev gravida. Vi är gifta än och allt är bra. Dottern fyller 3 nästa månad. Vi firar 10 år som gifta midsommarafton

❤son född 1995❤❤❤dotter född 2010❤
  • FruNyfiken

Vi hade varit tillsammans i tio år. Idag har vi varit tillsammans i 23 år och har tre barn.

• Linmin

Vi var tillsammans två och ett halvt år innan vi blev gravida. Idag har vi två barn på 5 år och 2,5 år..

• sannii

Tilllsammans 5 månader innan graviditet.
    Jag var bonusförälder till en 8månaders och 3½ åring från dag 1 så det var bara att köra på, vi var ju redan en barnfamilj så varför inte.
    Varit tillsammans 5½ år nu och försöker skaffa ett syskon till de tre grabbarna :)

• sannii
    sannii skrev 2013-06-03 19:47:38 följande:
    Tilllsammans 5 månader innan graviditet.
    Jag var bonusförälder till en 8månaders och 3½ åring från dag 1 så det var bara att köra på, vi var ju redan en barnfamilj så varför inte.
    Varit tillsammans 5½ år nu och försöker skaffa ett syskon till de tre grabbarna :)

Lägger till, såg att det var fler frågor;
    Jag var 22 och han 26 när vi träffades.
    Vi har nu varit gifta i 3 år och är lyckliga tillsammans med 3 kids and counting ;)
  • Alexi

Vi hade varit tillsammans i drygt tre år när jag blev planerat gravid. Nu två barn och drygt åtta år tillsammans.

Vi var 27 och 32 när vi träffades.

• En blå giraff

8 månader. Det var en planerad graviditet också. Egentligen fattar jag inte idag hur vi tänkte men det har varit lyckat. Vi är gifta nu och har det bra, har varit tillsammans 7 år. Jag är nästan förvånad själv med tanke på att barnet hade svår kolik och vi var ganska unga också då vi fick honom. Men vi var nog ändå ganska mogna och har jämt varit mån om att vara snälla med varandra och försöka dela rättvist på nattvak och annat. Jag kan också se fördelen i att vara väldigt nykär medan man genomgår en kolikperiod... man anstänger sig lite mer för varann när man är nykär vilket var bra för oss i det läget.

• HWR

Vi hade varit tillsammans i 8 månader när jag blev gravid.
    Nu har vi två barn, 3,5 och 2 år, är fortfarande tillsammans och har det bra! 

• liliana01

9 månader sen blev jag gravid. Och nu är sonen 10 veckor :) fortfarande tillsammans även fast det har varit tufft i början.. Speciellt när inte amningen fungerade blev bara massa irritation från min sida... Osv! Men vi kämpade nu är det bra :)

• ViVäntarLois

Blev gravida efter att ha känt varandra i nio månader, bott ihop i sex månader. Oplanerat men nu är "stora" tjejen drygt två år, vi är gifta och väntar lillasyster vilken dag som. Tvivlade inte en sekund på att det var rätt när vi blev gravida, med en annan man hade jag nog inte vågat behålla så tidigt i ett förhållande. Men som sagt, det var bara rätt helt enkelt och är fortfarande :)

• liliana01

Viväntatlovis. Låter helt underbart!!!

• Kakankaka

Vi blev tillsammans oktober 09, blev gravid september/oktober 10, dottern föddes i juni 11 och nu väntar vi vårt andra barn i september, alltså fortfarande tillsammans och ha det bra!

Svar på tråden Hur länge hade ni varit ihop när ni blev gravida - fortfarande ihop?