Hur/var/när sover din 4+ månaders bebis på dagen??
Hej på er! Min son på 4,5 månad har alltid somnat och sovit bra utomhus, men sedan han blev 4 månader började det krångla mer och mer, nu är det inte lätt att få han att sova ens vid promenad med vagnen. Han verkar så distraherad av alla saker: taket i vagnen, nappen han både vill suga på men också ha i handen, handen som ska vara i munnen, och framför allt märker jag en STOR skillnad sen sommaren kom. Nu kan man ju inte "bädda in" han längre så det är mörkt och mysigt där inne utan han ligger med mer öppen suflett och då kommer ju mer ljus in - men kan inte ha nåt täckande över för då blir det ju en bastu där inne?! Jag gick med han i 2 h idag på morgonen så han fick sova ca 1,5 h av det, men sen blir han trött efter 2 h igen och lägga han i skuggan ute på balkongen funkar inte längre typ. Sen är de alla nya ljud som är - semesterfirare och fåglar och allt bara "lever upp" mer än tidigare... Hur sover era 4+ månaders bebisar ? Hur många h på dagen och hur gör ni ? Sover dom ute eller inne och vart isf ? :)