Anonym (same) skrev 2013-06-07 20:24:12 följande:
Drömmer också om mitt ex sedan tonåren och har gjort det hela livet. Så träffas vi igen och blir stormförälskade. Jag trodde också att det bara var en dröm som symboliserade kärlek eller något, men när jag träffade honom igen efter över 25 år så förstod jag att det verkligen är honom jag längtat efter. Det var ömsesidigt! Vi blev kära båda två och nu är det förvirrat allt. Älskar honom!
Va underbart mysigt och härligt att höra! Grattis till er!
Träffade mitt ex för en vecka sedan, vi gick på ikea och sådär och när vi skulle säga hejdå så fick jag en sån där jätte go låånnngg kram och en puss på kinden. Kändes äkta på något sätt så blev lite pirrig i kroppen. Var sedan på en festival i helgen då jag råkade stöta på honom igen och sa då till han att jag tänker och drömmer mycket om honom men fick då reda på att han träffar någon.... :(
Blev nyfiken och undrade vem hon var men han ville inte säga, så jag var lite dum och loggade in på mitt ex.s facebook och kollade hans meddelanden. Där höll han på att skriva med en tjej som är hans gamla klasskompis och dom har jobbat på samma ställe tidigare då han och jag var tillsammans. Märkte redan då att det var lite flörtigt emellan dom och sa till om detta och nu ser jag ju tyvärr beviset att det fanns något mellan dom. Ett sånt jädra slag under bältet var detta! Skulle aldrig ha kollat på hans facebook, vet att det var fel men blev så nyfiken. Nu mår jag nästan bara illa av att ens tänka tanken på dom två.