• Anonym (anna)

De vill att jag köper nu tvättmaskin

Min hyresvärd vill att jag köper ny tvättmaskin till tvättstugan.
    Jag samlar på stenar o jag vill ha dem rena så jag brukar tvätta dem på 40 grader i maskinen. En gång när jag tvättade så slutade den fungera.
    Skall inte en hyresvärd ha bra tvättmaskiner o inte sådana som går i sönder.
    Inte mitt fel att han köper sådana som går i sönder

• Svar på tråden De vill att jag köper nu tvättmaskin
  • Wittra

hahhahaha.

TS köp egen tvättmaskin och skramla runt dina stenar där istället. Så får du pajad maskin själv utan att andra ska behöva lida.

Trevlig helg..... Drömmer 

• linanord

Du vet väl att endel hyresvärdar även har "grovtvättmaskin" för mattor och sådant, du kanske skulle prövat där innan du gör det i vanliga tvättmaskinen där folk tvättar kläder och frotté.

• SnurriggirrunS
    mamita64 skrev 2013-06-01 21:54:49 följande:
    Jag får utgå ifrån att Ts är hårig, har svans o tillbringar mycket tid i skogen
    Det är ju inte omöjligt eftersom att varelsen samlar på sten ;)
  • Chocoholica

Gissar på att den används av flera? Då är det självklart du ska stå för en ny.
    Inte andras fel att du samlar på stenar. Flört
    Kan du inte bara ta och koka upp dom i en särskild kastrull? Det och lite bikarbonat eller ätticksprit borde få rent dom. Glad

• Andromeda
    mamita64 skrev 2013-06-01 21:54:49 följande:
    Jag får utgå ifrån att Ts är hårig, har svans o tillbringar mycket tid i skogen
    Ah, en räv... 
  • Lindsey Egot the only one

Chockoholica

Så du menar att det är fler som tvättar sten i maskinen?

• Anonym (undrar)

Förlåt om jag frågar dig ts Anna. Har du någon diagnos inom autismspektra? Vill inte trycka ner dig på något sätt!

• FuckGoggleAskMe
    Anonym (undrar) skrev 2013-06-02 01:47:14 följande:
    Förlåt om jag frågar dig ts Anna. Har du någon diagnos inom autismspektra? Vill inte trycka ner dig på något sätt!
    Sjalv tror jag knappast att autismspektrumet ar brett nog for det ...
  • Chocoholica
    LindaEfraim skrev 2013-06-02 01:07:14 följande:
    Chockoholica

Så du menar att det är fler som tvättar sten i maskinen?
    Nä, men hon tycker inte att hon ska behöva stå för maskinen eftersom hon tycker att den är kass.
    När hon säger hyresvärd så tänker jag på en tvättstuga som delas av flera.
    Då är det inte riktigt OK att göra saker som riskerar att skada maskinerna, det är ju fler som drabbas då.
    Om TS ska samla på stenar så får hon självklart göra det, men tvätta dom hemma hos sig så andra inte drabbas. Det hör väl till folkvett att vara rädd om saker som inte tillhör en, precis som om du lånar en blyertspenna av trä så biter du inte på den för att det är gott (tycker jag är mer eller mindre obligatoriskt att göra).
  • Lindsey Egot the only one

Chockoholica

Jag tror du har fel. Jag tror alla andra också tvättar sten men alla ger TS skulden för att slippa betala en ny maskin. Jag tror att TS blir mobbad och falskt anklagad av sina grannar för att de själva inte ska åka ditt. Riktiga angiveri i det grannskapet

• Chocoholica
    LindaEfraim skrev 2013-06-03 00:54:16 följande:
    Chockoholica

Jag tror du har fel. Jag tror alla andra också tvättar sten men alla ger TS skulden för att slippa betala en ny maskin. Jag tror att TS blir mobbad och falskt anklagad av sina grannar för att de själva inte ska åka ditt. Riktiga angiveri i det grannskapet
    Ja haaaa, men det lät ju mer rimligt. Om inte jag är ute och cyklar så sa hon nog att hon bara tvättat sten en gång. Ja då måste maskinen vara riktigt usel. Då är de ju inte riktiga hennes grannar nä...
Svar på tråden De vill att jag köper nu tvättmaskin