• juliaa95

Känner mig så ensam.

Som rubriken lyder, jag känner mig så otroligt ensam trots min lilla ängel i magen(L)
    Min pojkvän är för närvarande inte hemma och min familj är bortrest. Och jag sitter här i lägenheten gravid i v.26+4 och vet inte vad jag ska göra!
    Är extremt uttråkad så det är bara att skriva på om allt möjligt! Skrattande Lägga upp magbilder, olika tips, prata namn, ja vad som helst!

Kraam Julia

• Svar på tråden Känner mig så ensam.
  • SanneD
    juliaa95 skrev 2013-05-31 22:20:00 följande:
    Jaa ovanliga namn är jag också intresserad av, så svårt med namn bara tycker jag. I början av graviditeten var det jätte enkelt men nu när det börjar närma sig så tänker jag till lite mer och har i princip uteslutit alla namn som jag tidigare var intresserad av :)

vet att babycenter jag namn listor som man ta lite tips ifrån
  • juliaa95
    SanneD skrev 2013-05-31 23:10:06 följande:

vet att babycenter jag namn listor som man ta lite tips ifrån
    Ja just det, tack för tipset :) Måste fråga dig, vad för klädesplagg för barnet och hur mycket är lämpligt att ta med sig till bb? :)
  • SanneD
    juliaa95 skrev 2013-05-31 23:13:11 följande:
    Ja just det, tack för tipset :) Måste fråga dig, vad för klädesplagg för barnet och hur mycket är lämpligt att ta med sig till bb? :)

Vi fick våran grabb på vintern så vi hade med oss overall mössa vantar. I klädesplagg hade vi med ett par ombyten utifall att man blev kvar på bb en längre tid. När är ni beräknade?
  • juliaa95
    SanneD skrev 2013-05-31 23:25:05 följande:

Vi fick våran grabb på vintern så vi hade med oss overall mössa vantar. I klädesplagg hade vi med ett par ombyten utifall att man blev kvar på bb en längre tid. När är ni beräknade?
    Okej! Den 3 september :D
  • SanneD
    juliaa95 skrev 2013-05-31 23:26:54 följande:
    Okej! Den 3 september :D
    Jag skrev ut en lista från babycenters hemsida om vad som kan tas med. Ska se ifall jag hittar den så länkar jag den till dig. Det underlättar när man får en lista som man kan välja ifrån. Man behöver ju inte ta allt som står, man vill ju inte ha en hel resväska med sig :).
  • juliaa95
    SanneD skrev 2013-05-31 23:31:54 följande:
    Jag skrev ut en lista från babycenters hemsida om vad som kan tas med. Ska se ifall jag hittar den så länkar jag den till dig. Det underlättar när man får en lista som man kan välja ifrån. Man behöver ju inte ta allt som står, man vill ju inte ha en hel resväska med sig :).
    Tack så mycket! Haha ne det är sant, lite svårt ändå med kläder när man inte vet könet. Allt är så uppdelat i pojke och flicka, lite tråkigt :(
  • qwzy
    juliaa95 skrev 2013-05-31 23:02:25 följande:
    Haha ja verkligen :) Men tycker det är roligt med annorlunda namn, speciellt när jag har något av sveriges vanligaste namn haha -.-
    Haha kan tänka mig det :O Jag heter Ida och det är ju varken ovanligt eller vanligt känns det som ^^ Känns bara sjukt gammalt -.-
  • juliaa95
    SanneD skrev 2013-05-31 23:45:28 följande:

Men köp kläder i neutrala färger eftersom ni inte vet könet. Vitt, gult, brunt, svart, rött :).

Här är länken: se.babycenter.com/a566421/gravid-bb-v%C3%A4sk...
    Jo jag vet men är det brunt så är det antingen bilar på och är det rött så ska det vara massa blommor på :( vet du någonstans där det finns något som passar både kille och tjej? :) tack för länken!
  • juliaa95
    qwzy skrev 2013-05-31 23:44:13 följande:
    Haha kan tänka mig det :O Jag heter Ida och det är ju varken ovanligt eller vanligt känns det som ^^ Känns bara sjukt gammalt -.-
    Men Ida är ju ett fint namn :)
  • SanneD
    juliaa95 skrev 2013-05-31 23:47:56 följande:
    Jo jag vet men är det brunt så är det antingen bilar på och är det rött så ska det vara massa blommor på :( vet du någonstans där det finns något som passar både kille och tjej? :) tack för länken!
    Jag köper alltid min sons kläder på KappAhl eller Hm. Tycker dem har stort utbud på "basic" kläder till dem små liven och bra kvallitet.

En länk till hm:
     http://www.hm.com/se/subdepartment/KIDS?Nr=210247#Nr=4294943537

En länk till KappAhl: 
     http://www.kappahl.se/category/estore/artiklar/barn/kategorier/baby_4498/38/
Svar på tråden Känner mig så ensam.