• Uniqie

Är du nöjd med dig själv?

Motivera gärna!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är du nöjd med dig själv?
  • Uniqie
    Stårschan skrev 2013-06-08 17:24:43 följande:
    Jag är helt klart nöjd med båda delarna, även om det naturligtvis finns gott om utrymme för förbättringar.
    Härligt!

Förbättringar kan alltid genomföras, ingen äro fullkomlig!  
  • lövet2

Jag är nöjd med både det yttre och det inre i stort sett, förutom att min dåliga hälsa har framkallat en viss dysterhet och pessimism.

• La Lola
    Uniqie skrev 2013-06-08 18:31:20 följande:
    Tråkigt :(

Ditt inre känner jag inte till men det yttre ser jag inget fel på alls, enligt mig är du jättefin! 
    Vi säger så här; det finns väldigt få helkroppsbilder på mig.
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Uniqie
    La Lola skrev 2013-06-08 21:23:31 följande:
    Vi säger så här; det finns väldigt få helkroppsbilder på mig.
    Äh lägg av med självkritiken. Spelar ingen roll. Jag tycker du är fin, låt mig tycka det nu =)
  • Fiona M

JAg är nöjd men har inte nöjt mig, jag tror jag kan utvecklas på alla plan.

• La Lola
    Uniqie skrev 2013-06-08 21:28:50 följande:
    Äh lägg av med självkritiken. Spelar ingen roll. Jag tycker du är fin, låt mig tycka det nu =)
    Ja du får tycka det.
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Lufsan

Är inte onöjd men inte heller nöjd. Har acne, vilket jag ser som mitt enda stora fysiska "problem" och sen har jag ångest vilket stör mig såklart. 
    Men om man räknar bort dessa är jag hur bra som helst.  

En dag i sänder.
  • Themis

Varierar med hormoncykeln.

Supereffektiv och snyggast tre dagar i månaden, fulast  i världen och kandidat för självmord i andra änden av cykeln. Fast då ser alla andra ut som mandrillarslen också så det gör inte så mycket.

Man vänjer sig.

En av få säkra saker i livet: Den som accepterar skit kommer att få rikliga mängder av det.
  • dessan59

varken nöjd just nu med mitt yttre och inre. Jag är överviktig och är psykiskt instabil. Men jag i det stora hela nöjd med hur mitt inre har blivit med tanke på mina 8 fosterhem och barnhem. Jag tycker att i det stora hela har jag blivit en bra människa. Men just nu slås jag med min vikt, och den inre biten jobbar jag på, tufft ibland.

• 1978

Jag är nöjd, men därmed inte sagt att jag tycker att jag är perfekt. Men jag duger.

Svar på tråden Är du nöjd med dig själv?