• Qaroliine

Vad tycker du om namnet Ian?

Vad tycker du om namnet Ian?

Tilde 101221
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker du om namnet Ian?
  • Natulcien

Svårt att säga... jag associerar ju direkt till Ian Wachtmeister...som ju inte direkt är någon sympatisk person. Så det blir ofelbart en negativ association för mig, tyvärr.

• annca

Osäker. Känns .... skotskt... En blivande spionromansförfattare kanske? Flört (Ian Flemming)

~*~ Ursäkta mig men hey! Man har väl rätt att ändra sig...? (W.Crafoord)~*~
  • werner

Jag bor i Närke... Så då är det fult: iiiian (riktigt gnälligt sådär ni vet...) ;)

• Qaroliine
    werner skrev 2013-06-13 14:14:55 följande:
    Jag bor i Närke... Så då är det fult: iiiian (riktigt gnälligt sådär ni vet...) ;)

Haha, ja men jag bor i skåne så då tycker jag det låter mjukt och fint Tungan ute
    Tilde 101221
  • Qaroliine
    Björnmossa skrev 2013-06-13 14:16:25 följande:
    De svenska varianterna är alltid finare. Ta Jan!

Jan! Haha, ja kanske det Drömmer
    Tilde 101221
  • Natulcien
    annca skrev 2013-06-13 14:11:58 följande:
    Osäker. Känns .... skotskt... En blivande spionromansförfattare kanske? Flört (Ian Flemming)
    Ja...författare...nu kom jag på att en av mina favoritförfattare också heter Ian (McEwan)...så nu blev associationen aningen bättre... Glad
  • roffe

Jag tycker det är jättefint. Påminner mig om skådespelaren Ian Somerhalder =)

• IsDimma

Gillar inte.

The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • Run to the hills

Jag tycker det är fint men irriterar mig på hur det ser ut i skrift. Ibland när jag läser snabbt kan jag tycka att det ser ut som LAN (fast med gemener då).

• litengunnarolle
    roffe skrev 2013-06-13 14:54:53 följande:
    Jag tycker det är jättefint. Påminner mig om skådespelaren Ian Somerhalder =)
  • fluu

Helt okej. Lite avhugget kanske.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • 1978

Egentligen fint. Men tidigare nämnd Wachtmeister har verkligen förstört namnet för mig.

• fluu
    1978 skrev 2013-06-15 20:12:20 följande:
    Egentligen fint. Men tidigare nämnd Wachtmeister har verkligen förstört namnet för mig.
    Lite så ja. Då kan man liksom lika gärna döpa efter Kalla Stropp,samma sak.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
Svar på tråden Vad tycker du om namnet Ian?