Någon gravid från Lindesberg här???
Hej hej.. undrar bara om det är någon från Lindesberg som är gravid och vill prata lite om allt eller inget?? :)
Själv är jag i v.17 nu..
Hej hej.. undrar bara om det är någon från Lindesberg som är gravid och vill prata lite om allt eller inget?? :)
Själv är jag i v.17 nu..
Idag är det dags för RUL :D hihih ska bli så roligt att få se liten igen :D nästa gång vi får se är ju vid FL :D:D:D
uppdaterar senare :D
Magen vecka 21 (20+0) :)
Hellu!! :) hur är allt??
Här är det väl lite så där.. Har as ont i rygg och höft när ja jobbar/står och går mkt.. :(
Idag fick ja gå hem ifrån jobbet efter 3,5 tim :/ hade så ont att ja nästan grinade plus att det även krampade i magen :(
Blir lite rädd när det är i magen det gör ont och det höll i sig i flera timmar :/ men tröstar mig med att ja känner liten snurra runt där inne och inte blöder..
Vet inte nå hur ja ska göra... Behöver ju jobba så pengar kommer in då gubben blev av med jobbet nyss.. :/
Men kan knappt jobba pga att det gör så ont :(
Är ju bara i vecka 21+0 idag :/
Urssch! känns som ja bara klagar :(
Hej hej! Har haft massor att göra och så.. :/
Det låter ju inge kul.. sålänge barnmorskan inte säger nåt annat så är det bara att ta det lugnt.. kroppen säger ju till när man ska ta det lugnt!
Allting fixar sig tillslut, det gör det alltid!
Jag är ju behovsanställd så det har inte blivit så mycket jobb.. men går på föräldraledighet 28 okt.. :) dit längtar jag verkligen!! jag känner att jag behöver ha 1 ½ månad att förbereda mig!
Det är bara att klaga på hur mycket du vill.. det är en fördel med att vara gravid.. :P
Har också ont i höfterna men det är när jag sover.. vaknar flera gånger/natt och måste vända mig..
Hoppas det blir bättre för dig annars får du ju sjukskriva dig, du kan ju inte gå runt sådär..
Hej hej, nu va det länge sen??
Hur går det med allting??
Hoppas du mår lite bättre.. :)
Hej! ja det var det!!
Glömt helt att skriva! hehe men just nu är det okej är förkyld som FN just nu vilket inte är så jävla kul direkt men annars är det bra :)
Liten bökar runt därinne men håller dig låångt ner i magen där den verkar trivas :)
Var till BM i tisdags och allt såg bra ut :) SF mått på 24 och hjärtljud på 144 :D
Har fortfarande ont i höften och magen om ja går och står för mkt, eller om ja anstränger mig mer än ja ska, även väldigt guppiga bilfärder kan satta igång det men det har gått bra hittills :)
är i vecka 24 nu :) tiden går rätt sakta framåt :P fast ändå jättefort :D
Är äntligen dags för ullared :D åker nu i helgen :D
Hur är det själv med allt?? :)
Va bra att allt ser bra ut!! :)
Jag är också förkyld som faaaaan.. har vart det en vecka nu utan förbättring.. har ingen ork till nånting.. :(
snorar och hostar och har ont i halsen.. hoppas det är bättre nästa vecka..
annars är allt bra.. v 32 nu och har börjat i föräldragruppen.. vi är 8 par nu och det är bara jag och en till som ska ha i dec.. resten i jan och feb.. så vi va väl lite sent ute.. :P
ska också gå profylax kursen på webben som jag ska köpa nästa vecka.. 595:- för 45 dagars tillgång så eftersom jag har 59 dagar kvar till BF nu så kommer jag kunna träna nästan ända fram.. :)
du får berätta sen va du fyndat på ullared!!
tänkte också höra om du hade lust att träffas på en fika eller nåt nån dag.. :)