• aao

Nyinflyttad i Enköping

Hej Hej!
    Jag och min lilla familj har precis flyttat till Enköping. Vi är först utav våra kompisar att skaffa barn och därför undrar vi om det finns någon som kanske skulle vilja träffas på en fika med barn eller kanske gå på promenad med barnvagnen :)
    Eller finns det något man kan göra för att träffa andra som också har barn?

• Svar på tråden Nyinflyttad i Enköping
  • aao

Ju fler desto bättre ;) Måndag kl 13.00 vid scoutstugan, jag kommer :)

• Minea3

Har någon vart på scoutstugan (flisans) tidigare på måndagar? Hört iaf att det är då dom har som mest folk, kanske inte spelar någon roll..

Noomi heter jag. Ska försöka komma och iaf med ett av barnen iaf.

Shaded hur kommer det sig att ni har flyttat hit?

• Shaded

Har inte varit där tidigare så jag vet inte tyvärr. 

Vi flyttade hit för att vi behövde större :) Vi hittade ett hus som var till uthyres så på den vägen är det. Själv? 

• Minea3
    Shaded okej, min man började tekniskt basår i södertälje och sen tänk plugga vidare i sth till ingenjör på så vis.
  • Beckizz94

Jag heter Rebecca, dom har öppet hela dagen (inge lunchstängt) på måndagar så jag har också hört att de är mer folk då, fast så här på hösten är de ändå inte jätte mycke folk som kommer så de behöver inte va massa folk :) 

• Shaded

Var det fler än jag och Anna som kom till öppna förskolan idag? Det var ju massa folk där så visste inte riktigt om det var fler härifrån eller så Flört

• Minea3

Hej vi missade yngsta dotter hade fått infekterade exem under natten så var på vårdcentralen men vi har gått på kråkans och kyrkans öppna.

Bestämma ny träff?  

• Beckizz94

Jag har tänkt att gå till flisan i morgon vid 13, den som vill får gärna följa med då :)

Svar på tråden Nyinflyttad i Enköping