Sexuellt frustrerad - hur ska jag få fart på honom?
Har levt ihop i fyra år, första barnet påväg. Syns inte ens på mig att jag är gravid. Sexlivet har välskriven varit någon hit, nån gång i månaden, men nu sen jag blev gravid så är det väldig dött på sexfronten. Tre gånger har vi haft sex på sex månader. Jag har pratat med honom och han sa att han är rädd att skada barnet. Förklarade då för honom att han gör inte det, så efter det hade vi sex två av de gångerna och det verkade som att han förstod. Nu är det likadant igen.. Till saken hör att han kollar på porr varje dag och runkar, det vet jag då jag kommit på honom plus att han har ett femtiotal nya porr filmer om dagen på sin mobil. Det förnekar han dock.. Nu är jag så sexuellt frustrerad så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Försöker prata med honom och närma mig, och han antyder gärna till sex och går och tar på mina bröst och sådär men sen händer inget mer. Har ni något tips till att "väcka" honom? Jag funderar på att fråga honom om hans sexuella fantasier och sen berätta mina för att se om det kan trigga igång någonting.. Jag behöver ju för fasen närhet och sex!!