• Annikadahl

De boende inhägnade innergården där alla pissade

Var på Landskronafestivalens andra dag. Hör och häpna de hade inhägnat  provisoriskt innergården där alla pissade så det gick inte att komma in där.

Istället fanns det ett annat ställe i en sån gammaldags pitoresk gränd en bit bort(som inte gick att inhägna) som blev piss-stället för kvinnorna som inte gillade bajamajorna. Polisen försökte först ställa sig där och stoppa det men efter en stund brydde de sig inte eftersom så många gjorde det. Till och med festivalfunktionärer gjorde det. 

Märkligt att alla hittade till ett och samma ställe igen. Kan inte ha varit kul att bo i början av den lilla smala gränden där alla pissade. Det var liksom gathus med entrer ut mot gatan.  

Varför tror du det blev så att alla så snabbt hittade till ett och samma ställe? 
  • Svar på tråden De boende inhägnade innergården där alla pissade
  • Mineralvatten
    Annikadahl skrev 2013-07-07 16:53:37 följande:
    Hade du varit tillräckligt nödig hade vi säkert mötts där i piss-gränden. Och jag hade sagt nej det är inte rätt men nöden har ingen lag och du hade fått en servett av mig , haha.

Min syrra sa precis som du att det var äckligt det skulle hon aldrig kunna göra men sen gick hon ändå dit och pissade mest av alla ändå. Nöden har ingen moral 
    jag är som tur är inte din syster (hade skämts ögonen ur mig) och jag är sån som tänker efter före serrö.
  • Catharina den stora

Men alltså vad ÄR det med dig..? Har du någon sexuell hang-up på kisseri, eller har du en fobi för att kissa på dig och bli utskämd..? I vilket fall som helst borde du söka hjälp.

• Zizzy Zimsson

Hade jag varit moderator hade jag stängt av TS för spam för länge sedan. Herregud.

• Caroline 246
    Annikadahl skrev 2013-07-07 16:50:27 följande:
    Jag hade servetter så jag kunde torka mig så det är inget problem
    Men det skvätter ju på skor, du går i andras kiss. 
    Ne inte så mysigt, åk till Roskilde och lukta runt lite, då blir ni nog avskräckta för offentligt kissning 
  • Annikadahl
    Run to the hills skrev 2013-07-07 16:57:10 följande:
    Hej TS! Hörde du att ett av dina inlägg blev uppläst i P3 för en vecka sen? Som ett skämt alltså!
    tror jag inte på eftersom media försöker tysta ner problem som rör offentligt kissande
  • Run to the hills

Nej TS, jag lovar att det är på riktigt. Dock tog de dig inte på riktigt. Men de läste ditt inlägg. Om än med syftet att driva med dig.

• LillGris
    Run to the hills skrev 2013-07-07 18:27:19 följande:
    Nej TS, jag lovar att det är på riktigt. Dock tog de dig inte på riktigt. Men de läste ditt inlägg. Om än med syftet att driva med dig.

Oh! Vilket program?
  • Run to the hills

Jag minns inte tyvärr :( Satt i bilen och lyssnade inte så aktivt men spetsade öronen när de sa familjeliv.

• Aniiee

Alltså, om jag bodde på ett ställe där de kissas utanför min port (på min gård) så skulle jag ringa polisen. Det här faller under förargelseväckande beteende.  Eftersom det enligt TS verkar finnas bara någon/ett fåtal "kisställen" i en stad, och alla går dit och kissar typ en gång i vecken så kan vi nog räkna med att polisen kommer förr eller senare, och rent av kanske ställer sig i närheten nästa gång nåt jippo är i gång. Ser någ rätt bra ut för en enskilld polis att haffa 30 pers för förargelseväckande på en natt....

Så jag uppmanar alla som bor där TS pissar att ringa polisen, för det är brottsligt att urinera offentligt. (Även för män, btw) 

Yaoi is the opiate of the fangirls
Svar på tråden De boende inhägnade innergården där alla pissade