Tror att jag ALDRIG kommer resa med APOLLO igen
Vi var på Kroatiens vackraste Ö Bra på stället som heter Bol i juni månad i år, stället var helt underbart!
Vi bokade charter med Apollo, vilket jag ångrar idag!
Hotellet som vi bode på var en av de sämsta som vi bott på.
Ingen ventilation i rummet, mögel och fukt fanns där.
I badrummet flagnade färgen från taket varje dag och konstant, det gick inte att få detta rent!
Vi klagade på detta till guiden men hon tyckte att vi kunde prata med receptionen själva och det gjorde vi, vaktmästaren kom och tittade på det och det var inte mer med det!
Vi återgick till receptionen igen och frågade om vi kunde få ett nytt rum, och förklarade att våran son har astmasympton och vid detta fallet hade börjat kräkas och hosta mycket, men de sa att det inte var möjlighet till detta!
Sedan har vi den hemska transfer som skulle ta oss från Split till Brac, vi fick en timme i Split när vi landade och det tyckte vi var jätte bra då kunde vi äta och se lite av Split. Guiderna sa att vi skulle vara tillbaka en timma efter för båten skulle gå då, och det var vi men istället satt vi i 1,5h till och väntade på fler bussar som skulle åka med på samma båt, och alla som har små barn vet att det inte är lätt att hålla en 2 åring stilla i 1-2timmar speciellt när de är trötta.
När vi kom till Brac så skulle en buss ta oss över till andra sidan till Bol, och det var inget mer med det, förrän en vecka senare när vi skulle hem och ta samma bussresa till båten vilken var hemsk då halva bussen mådde illa och kräktes, men kvällen innan fick vi veta att de som flög till Stockholm samma morgon fick åka båt direkt från Bol till Split men inte vi vi fick byta transportmedel flera gånger. Jag blev så besviken på Apollo att de ordnar transfer på olika sätt för att de ska komma billigare undan och skiter i hur det är för passagerare. Vi har betalat vår resa precis som de från Stockholm men samma transfer fick vi inte.
När vi kom hem skickade vi en reklamation på detta till Apollo och nu 3v efter har vi fortfarande inte fått något svar.
Förstår inte att de inte tar ett barns hälsa på allvar!
Jag kommer ALDRIG mer resa med APOLLO!