Frågor om mjukliftar i allmänhet och vagnen BRIO Smile i synnerhet :)
Jag har hört att alla har hör att många bara har bra saker att säga om BRIO Smile ;) men helt ärligt nu. Jag har kärat ner mig i vagnen men jag har några små frågor till Er som faktiskt har använt den här vagnen på riktigt! Inte bara klämt och känt på den i butik, även om jag gärna vill ha era åsikter också :)
Mina frågor:
Sufletten låter ju en himla massa. Stör man sig på det? Reagerar ditt barn mycket på ljudet eller oroar jag mig i onödan? Sittdelens ryggstöd verkar ganska kort. Tänker främst på när barnet ska ligga ner i vagnen. Har du upplevt att den är FÖR kort? Är det trångt för ditt barn mellan ryggstödet och bågen? Saknar du ett läge mellan plant liggläge och viloläget? Hur länge kan man använda vagnen? (Ålder på barnet alltså)
Dessutom har jag en annan lite mer generell fråga. Jag tänkte mig att ha Smilen med mjuklift i. Blir det väldigt trångt för barnet med overall och grejer på då eller funkar det bra?
Har ni något annat jag borde veta innan ett vagnsköp? hit me with it folks :)
Lägg gärna in bilder på era barn i BRIO Smile eller er mjuklift där ni skriver hur gammal barnet är... Jag vet inte riktigt hur stora barn är ;)