• lille Birger

Är det white trash att vara ung mamma med tatueringar över hela kroppen?

Är det white trash att vara ung mamma med tatueringar över hela kroppen, bl a på venusberget?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är det white trash att vara ung mamma med tatueringar över hela kroppen?
  • Förkunnaren

Det tycker jag inte, för mig kan man vara white trash oavsett ålder eller tatueringar, man kan t.ex vara en överviktig mamma 35+ som röker som en borstbindare, är klädd i hafsiga adidaskläder och med slarvigt uppsatt tofs på huvudet, går på soc. och inte är särskilt allmänbegåvad utan tror på saker som att lakrits är gjort på ormblod och att solbrännan försvinner halvt så fort man sätter sig på charterplanet hem.

White trash behöver inte ens vara det, ett lysande exempel på white trash är bloggaren K... seek and you shall find.

• Jacqueline

Då är jag väl det då...har dock inte på venusberget!Dessutom syns inte mina gaddningar när jag är klädd i långbyxor och långärmad

• Sölve

För de som gillar den benämningen så är det nog ett klockrent exempel på wt.

• tooschoolforcool
    lille Birger skrev 2013-07-31 17:20:48 följande:
    Är det white trash att vara ung mamma med tatueringar över hela kroppen, bl a på venusberget?

Njaäää, det är MER WT att vara besatt av rumpor och dilla om det i ett fjantigt föräldraforum.
  • jaghopparhögt

Nja beror väl på vad man menar med begreppet. De flesta människor jag träffat med tatueringar över hela kroppen har varit ganska ambitiösa och smarta. Då är nog en eller ett par tatueringar en tydligare markering.

• Coccolina

Nej WT är inte per automatik en tatuerad ung mamma, Däremot KAN en tatuerad ung mamma vara WT precis som en icke tatuerad mamma i 35 års åldern kan vara det....

I'm not crazy... My reality is just diffrent than yours....
  • Coccolina
    Förkunnaren skrev 2013-07-31 17:32:38 följande:
    Det tycker jag inte, för mig kan man vara white trash oavsett ålder eller tatueringar, man kan t.ex vara en överviktig mamma 35+ som röker som en borstbindare, är klädd i hafsiga adidaskläder och med slarvigt uppsatt tofs på huvudet, går på soc. och inte är särskilt allmänbegåvad utan tror på saker som att lakrits är gjort på ormblod och att solbrännan försvinner halvt så fort man sätter sig på charterplanet hem.

White trash behöver inte ens vara det, ett lysande exempel på white trash är bloggaren K... seek and you shall find.
    I'm not crazy... My reality is just diffrent than yours....
  • lille Birger
    MrsKnapa skrev 2013-07-31 17:48:03 följande:
    Din bild känns mer WT
    Hon på bilden må vara väldigt vit om låren, men hon är ju knappast trashigt klädd.
  • Tuggben

Nej, det är snyggt med tatueringar! Hudfärgat är väl en himla tråkig färg när man kan "klä" sig i annat Tungan ute

• Plopps80
    tooschoolforcool skrev 2013-07-31 17:45:05 följande:

Njaäää, det är MER WT att vara besatt av rumpor och dilla om det i ett fjantigt föräldraforum.
    Ha ha klockrent
  • Lady In Black

Använder inte ordet whitetrash. Föreställ er hysterin hos kulturvänstern om man skulle använda ordet Blacktrash för att benämna Somaliska 6-barnsmammor som går på socialbidrag?

Rasistchock? Nedsättande epitet mot vita tycks alltid passera obemärkt förbi av någon outgrundlig anledning.

Föredrar att kalla unga, tatuerade och bidragstagande småbarnsmammor för Socialdemokrater kort och gott

Wilma - 081207
Svar på tråden Är det white trash att vara ung mamma med tatueringar över hela kroppen?