Såg även denna, undrar, tjejer kvinnor går ni såhär?
Som en liten extra-tråd till min andra där jag blev osams med min fru, så undrar jag, tjejer kvinnor, skulle ni kunna tänka er att gå klädd såhär?? Skulle ni låta era döttrar göra det?
Som en liten extra-tråd till min andra där jag blev osams med min fru, så undrar jag, tjejer kvinnor, skulle ni kunna tänka er att gå klädd såhär?? Skulle ni låta era döttrar göra det?
Jag skulle inte göra det, fast det beror på att det inte är min stil. Om min dotter skulle vilja klä sig så skulle det vara okej för mig, hur hon väljer att klä sig gäller inte mig. Folk får klä sig som de vill.
Utstyrseln råful . Jag skulle inte gå klädd så.
Om du är rättrogen muslim borde du inte titta på sådana där bilder alls.
Det är säkert sådana donnor som extremislamisterna / självmordsbombarna tror de kommer mötas av i paradiset ...
Förövrigt överdjävligt fult och smaklöst
Nej men USCH. Så olidligt fult med cameltoe-trosan.
Fake eller inte, aldrig i livet skulle jag ha på mig det där!
Vad är poängen med en bikini om man ändå visar nästan allt?
Nej, jag skulle aldrig i livet ha på mig en sån. Skitfult. Har ingensomhelst lust att hålla på och kåta upp främmande män heller.
Hade jag en dotter, och valde att ha detta på stranden.....utegångsförbud i MINST 75 år!!!
Dom kan ju lika gärna gå helnäck, för tusan.....
Snygga tjejer, dock
Det här tog nog priset i smaklöshet, hur snygga brudarna på bilden än är så undrar man ju hur det ser ut när de ligger ner? Läppar som tittar ut, huvva!
Hahaha! Pinsamt ju, nej, skulle aldrig ta på mig det där och heller inte låta min dotter göra det. Herregud, då kan man väl lika gärna gå naken... Äckligt!
Ser lite tacky ut tycker jag, plus att det är stor risk att brösten hoppar ut ut bikinin. Bättre att vara helt toppless då.