• Anonym (undrar?)

Såg även denna, undrar, tjejer kvinnor går ni såhär?

Som en liten extra-tråd till min andra där jag blev osams med min fru, så undrar jag, tjejer kvinnor, skulle ni kunna tänka er att gå klädd såhär?? Skulle ni låta era döttrar göra det?

• Svar på tråden Såg även denna, undrar, tjejer kvinnor går ni såhär?
  • Anonym (Sofie)
    Aniiee skrev 2013-08-02 20:53:44 följande:
    Det ÄR så. Det syns om man har ögon för dels bilder, dels hur kläder och kropp samverkar. Jag tittar på hundratals bilder om dagen, direkt från kameror och även photoshoppade. Den där bilden är inte ens särskillt välgjord.....
    Jag bildgooglade bilden och hittade en hel serie bilder från samma tillfälle på flera tjejer. Det är inte alls photoshoppat. Dessutom förstår jag inte varför de inte skulle kunna sitta kvar. De är ju utformade precis som vanliga trekantsbikinis fast i miniformat. Sjukt fult är det i vilket fall som helst!
  • Choco
    Anonym (undrar?) skrev 2013-08-03 00:13:50 följande:
    FAST den vanliga stjärten/baken delar många väldigt gärna av med ett tunt snöre, aka string, varför inte göra det med framstjärten läpparna då också? Borde väl egentligen vara sak samma? Troligen många som tycker det, vet inte, tycker mest det ser fånigt ut (och andra sidan så är jag inte så mycket för kvinnor som klär av sig för att få uppmärksamhet och bekräftelse, utan behåll kläderna på och åstadkom något som kan föra jorden och befolkningen vidare, en fin kropp i all ära, men den stannar man mest upp för:)
    Du som muslim tycker att kvinnor ska visa framstjärten också? Right... Visst är du muslim och jag är fröken Sverige!
  • Anonym (undrar?)

Okej, jag är ju ingen redigerare direkt, men även denna bilden fann jag och jag vet inte, jag tror inte att det är fejk med denna klädseln. Tycker det ser ut som om det skulle kunna vara Svenska flikkan som är på semester i Grekland:)
  • Zuzanne

Jag skulle inte göra det, fast det beror på att det inte är min stil. Om min dotter skulle vilja klä sig så skulle det vara okej för mig, hur hon väljer att klä sig gäller inte mig. Folk får klä sig som de vill.

• Celes

Utstyrseln råful Kräks. Jag skulle inte gå klädd så.

• Anonym (inte troligt)

Om du är rättrogen muslim borde du inte titta på sådana där bilder alls. Skrattande

• taquine

Det är säkert sådana donnor som extremislamisterna / självmordsbombarna  tror de kommer mötas av i paradiset ... Förvånad

Förövrigt överdjävligt fult och smaklöstKräks 

• Tealhawk

Nej men USCH. Så olidligt fult med cameltoe-trosan.

These are not the droids you're looking for
  • Anonym (eewww..)

Fake eller inte, aldrig i livet skulle jag ha på mig det där!

• Anonym (. 2)

Vad är poängen med en bikini om man ändå visar nästan allt?

Nej, jag skulle aldrig i livet ha på mig en sån. Skitfult. Har ingensomhelst lust att hålla på och kåta upp främmande män heller.

• Flash Gordon
    Aniiee skrev 2013-08-02 18:12:23 följande:
    Bilden är inte ens sann. Bikiniöverdelarnas band kan inte ligga så där på någon kvinnokropp.. Och bakgrunden ser också photoshoppad ut..... eller rättare, tjejerna ser ut som de är påklistrade ovanpå bakgrunden.

Det kallas Micro Bikini , Micro Mini Bikini, Ultra Micro Mini Bikini, Bottomless Bikini osv:

http://stylishfashionable.blogspot.com/2012/04/ultra-micro-mini-bikini.html
  • Anonym (inte troligt)
    Anonym (undrar?) skrev 2013-08-03 13:50:53 följande:
    Tagga ner lite grann är du snäll. Du sitter tuff bakom nätet och får mycket medhåll, men tro mig, vi muslimer är även en sammansvetsad hjälpsam grupp i verkliga livet, lämna datorn så kan du lära dig lite om vad saker heter, istället för att du ska behöva vara uppkäftig.

Ja det är klart, Svenska mammor och pappor bryr sig inte så mycket om vad deras barn gör, om den horar ut, säljer sig för pengar, knullar i tv, ligger runt, åker på sex-resor etc, nej tusan, gör vad ni vill, vi är inte muslimer iallafall. Ha ha ha, skulle inte varken uppmana eller låta min dotter gå så, handlar inte om religion, utan rent folkvett.

Som sagt, jag "tittar" inte i den bemärkelsen, utan frågar snanare som en undran.

Du skulle inte undra heller utan känna skam och böja undan blicken snarare, att fråga och publicera bilder så här är inte heller renlärigt. 
  • DarkForce

Hade jag en dotter, och valde att ha detta på stranden.....utegångsförbud i MINST 75 år!!! 

Dom kan ju lika gärna gå helnäck, för tusan.....

Snygga tjejer, dockDrömmer

• cazh82

Det här tog nog priset i smaklöshet, hur snygga brudarna på bilden än är så undrar man ju hur det ser ut när de ligger ner? Läppar som tittar ut, huvva!

• Litevirrig

Hahaha! Pinsamt ju, nej, skulle aldrig ta på mig det där och heller inte låta min dotter göra det. Herregud, då kan man väl lika gärna gå naken... Äckligt!

• 1022
    Aniiee skrev 2013-08-02 20:53:44 följande:
    Det ÄR så. Det syns om man har ögon för dels bilder, dels hur kläder och kropp samverkar. Jag tittar på hundratals bilder om dagen, direkt från kameror och även photoshoppade. Den där bilden är inte ens särskillt välgjord.....
    Dom är inte ps:ade, tjejerna står under et parasoll.
  • SoStylish
    1022 skrev 2013-08-08 22:54:17 följande:
    Dom är inte ps:ade, tjejerna står under et parasoll.
    Jag fnissar för mig själv när bildexperter gör uttalanden om att bilder inte är photoshoppade och att det syns sååå väl när det är precis tvärtom :)
  • Paulina P P

Ser lite tacky ut tycker jag, plus att det är stor risk att brösten hoppar ut ut bikinin. Bättre att vara helt toppless då.

• 1022
    SoStylish skrev 2013-08-09 09:34:44 följande:
    Jag fnissar för mig själv när bildexperter gör uttalanden om att bilder inte är photoshoppade och att det syns sååå väl när det är precis tvärtom :)
    Såg nu att någon hittat fler bilder av samma tjejer:D
Svar på tråden Såg även denna, undrar, tjejer kvinnor går ni såhär?