• Rosalie01

18 dagar kvar till BF, någon som ska ha i augusti som vill följas åt ?:)

Idag är det 18 daar till bf för bebis. Är så super spänd och nervös o lycklig. Allt i en veva. Är verkligen glad. Någon mer med bf i augusti?:)

• Svar på tråden 18 dagar kvar till BF, någon som ska ha i augusti som vill följas åt ?:)
  • Nhenneh

I lördags kom våran lilla son :) värkarna började av sig själv så jag slapp igångsättning vilket var jättekul tycker jag! Allt gick jättebra :)

• tredjegångengillt
    Nhenneh skrev 2013-09-09 10:27:12 följande:

I lördags kom våran lilla son :) värkarna började av sig själv så jag slapp igångsättning vilket var jättekul tycker jag! Allt gick jättebra :)

Grattis till sonen!
  • Felicia111
    tredjegångengillt skrev 2013-08-30 16:52:38 följande:
    19 augusti.
    samma datum som min dotter föddes då :)
  • Rosalie01

Den 2a september föddes min son, 4350 gram. Var öppen 3 com när de startade min igångsättning o 4,5 timmar senare va han ute. Dock hade han vätska i lungorna som hade blivit en infektion så vi har precis fått komma hem nu. De var så fruktansvärt svårt att se sin nyfödda son ligga på neo avdelningen, men de var väldigt trevliga sköterskor där som hjälpte till. Men nu är han bra igen o vi är superlyckliga. Han är väldigt fin. :)

• Nhenneh

Tack så mycket tredjegångengillt :)
    Grattis till dig Rosalie01 :) skönt att va hemma nu förstår jag, härligt att han mår bra nu!
    Jag var öppen 5 cm när vi kom in och 4 timmar efter var lillen född!

• Rosalie01

Har ni valt några namn till era ?:)

• AnnaKarinA
    Rosalie01 skrev 2013-09-10 15:25:59 följande:
    Har ni valt några namn till era ?:)
    Vår tös ska heta Ella Amanda :) Ella som tilltalsnamn. Glad
  • Rosalie01
    AnnaKarinA skrev 2013-09-11 06:43:34 följande:
    Vår tös ska heta Ella Amanda :) Ella som tilltalsnamn. 

Sött :) min son heter Hannes. Innan hade vi hur många namn som helst, Hannes hade vi inte ens med. När han föddes såg han inte ut som någon av de namn vi tänk på innan, o istället när jag kollar på honom ser han ut som en liten Hannes!:) därför heter han de nu, dessutom tycker jag de e så fint med.
  • AnnaKarinA

Hannes var ett namn på min pojklista!
    Jag hade skrivit en lista med ca tio namn av varje, men glömde den när vi åkte till bb. Ella dök upp i huvudet dan innan hon kom, det fanns inte på listan. Och sen "var det" liksom en Ella som kom! Tyst 

• Nhenneh

Fina namn Rosalie01 o AnnaKarinA :) här har vi en Alexander! Varit kul att följt er på slutspurten även om den var lång för oss alla! Lycka till med era små nu... Hoppas vi ses här på fl nå mer :)

Svar på tråden 18 dagar kvar till BF, någon som ska ha i augusti som vill följas åt ?:)