18 dagar kvar till BF, någon som ska ha i augusti som vill följas åt ?:)
Idag är det 18 daar till bf för bebis. Är så super spänd och nervös o lycklig. Allt i en veva. Är verkligen glad. Någon mer med bf i augusti?:)
Idag är det 18 daar till bf för bebis. Är så super spänd och nervös o lycklig. Allt i en veva. Är verkligen glad. Någon mer med bf i augusti?:)
I lördags kom våran lilla son :) värkarna började av sig själv så jag slapp igångsättning vilket var jättekul tycker jag! Allt gick jättebra :)
I lördags kom våran lilla son :) värkarna började av sig själv så jag slapp igångsättning vilket var jättekul tycker jag! Allt gick jättebra :)
Den 2a september föddes min son, 4350 gram. Var öppen 3 com när de startade min igångsättning o 4,5 timmar senare va han ute. Dock hade han vätska i lungorna som hade blivit en infektion så vi har precis fått komma hem nu. De var så fruktansvärt svårt att se sin nyfödda son ligga på neo avdelningen, men de var väldigt trevliga sköterskor där som hjälpte till. Men nu är han bra igen o vi är superlyckliga. Han är väldigt fin. :)
Tack så mycket tredjegångengillt :)
Grattis till dig Rosalie01 :) skönt att va hemma nu förstår jag, härligt att han mår bra nu!
Jag var öppen 5 cm när vi kom in och 4 timmar efter var lillen född!
Grattis till er som fått nu!
Hur får det för alla som bär på sin små fortf?
Har ni valt några namn till era ?:)
Hannes var ett namn på min pojklista!
Jag hade skrivit en lista med ca tio namn av varje, men glömde den när vi åkte till bb. Ella dök upp i huvudet dan innan hon kom, det fanns inte på listan. Och sen "var det" liksom en Ella som kom!
Fina namn Rosalie01 o AnnaKarinA :) här har vi en Alexander! Varit kul att följt er på slutspurten även om den var lång för oss alla! Lycka till med era små nu... Hoppas vi ses här på fl nå mer :)