• 3lins

Tjäna pengar

Är en student som är i stort behov av att tjäna snabba pengar på sidan av mitt studerande. Någon som har några tips? Är verkligen öppen för alla förslag. Ser gärna att det är ett arbete som kan ske hemifrån men som sagt ALLA förslag välkomnas!! 

• Svar på tråden Tjäna pengar
  • jsanna

Till Virrevurt, det där du skriver om är ju försäljning?
    Man ska köpa ett program som visar hur det ska användas för att tjäna pengar?
    Affiliate är affiliate. Visst kan man tjäna, men jag gillar inte iden att behöva betala för att tjäna pengar. Det ska vara tvärt om att arbeta ska betala sig, inte betalas för så att säga...

• coingeneration

Hej

Jag använder Coingeneration som man tjänar pengar igenom att dela ut din CPU till det här företaget. Jag tjänar 2 dollar per dag bara att ha på min dator. Jag rekommenderar det starkt. Det är gratis i en månad och då får man ut 30 dollar, sen kan man köpa fler ”trådar” och tjäna även mer.

Lycka till!

nahojz
  • jsanna
    coingeneration skrev 2013-10-09 22:31:13 följande:
    Hej

Jag använder Coingeneration som man tjänar pengar igenom att dela ut din CPU till det här företaget. Jag tjänar 2 dollar per dag bara att ha på min dator. Jag rekommenderar det starkt. Det är gratis i en månad och då får man ut 30 dollar, sen kan man köpa fler ”trådar” och tjäna även mer.

Lycka till!
    Jag trodde dessa inte betalade under ett par månader och sedan igen startat att betala?
    Kikade på dem när de kom, men det verkar lite för bra för att vara sant.

Tänkte tipsa om mystery shopper/ipsos annars. Betalt per uppdrag och de söker kvinnor och män genom hela sverige, har precis genomfört ett uppdrag som butiksgranskare.
  • Babaya

Hej
    Jag är inte säker om man får göra "reklam" för andra sajter här men testar ändå. 
    För er som vill jobba extra och tjäna lite extra pengar, kolla in sajten 

www.domytask.se

Det är en sajt där folk som behöver hjälp med sina vardagsärenden kan lägga upp en annons. Det kan vara allt från hundvakt, slänga grovsopor, snöskottning, hjälp att montera möbler, flytthjälp, fönsterputs etc. Folk som vill tjäna lite extra pengar kan då välja att svara på annonsen och göra jobbet till det angivna priset. 

Jag har själv använt tjänsten och varit jättenöjd.
    Hoppas det här hjälper er! 

• jsanna
    Gnu02 skrev 2013-11-05 15:44:52 följande:
    Detta är väl inte det bästa förslaget, men du tjänar bra pengar. Sälj sex. Jag har en tjejkompis som studerar och hon säljer sex inte till gamla gubbar utan mer folk i hennes umgängeskrets. Det fungerar tydligen jättebra och hon behövde inte ta fullt studielån heller. Sen är det en smaksak, men jag vet att tjejen gillar sex jättemycket så det är väl därför. Lycka till med vad du nu ån tar för dig:)
    Näe det var kanske inte bästa iden idag enligt mig.
    Visst om pengarna är allt så varför inte. Annars finns det ganksa många sätt att få in 3000 kronor på i månaden extra utan att sälja sex. Alltså sin egen kropp, och som du kan skriva in i ett cv..........
    även hjärtat och själen kan må finfint när man inte säljer sig själv i jakten på pengar.

• sweflawia
    visitors2cash

Referral link
    Use the link below to generate traffic and earn money 0.5$ for every unique visitor that clicks your link.
    Good places to start posting your link are social websites like Facebook, Twitter, Google+, Youtube, forums, chat rooms, blogs, etc. 
    Anti-Cheat

Please note that we have a strong anti-cheat system, so do not bother sending fake traffic. You will get credited about it, but eventually you will not get paid and your account will get banned. Only send real people from real pages.

Man får pengar direkt  vid registrering
  • Eriksalts
    Virrevurt skrev 2013-10-05 21:56:38 följande:
    Jag har sökt hela internet efter jobb som man kan göra hemifrån, bli inte blåst på alla roulette, binary signals, blackjack metoder som finns överallt, har testat dom och det funkar inte för fem öre.
    Men efter att jag spenderat mycket tid och pengar på letande hittade jag en sak som funkade affiliate marketing och en väldigt bra metod SEM Search engie marketing. du använder dom två tillsammans och skapar optimala sidor för inkomst
    Läs mer om det på min blogg i sidfot 
    Jag skulle faktiskt föreslå denna idé testade det själv ett tag och rullade in några laxar per månad med bara en bråkdel av tiden man spenderar på vanligt jobb
    www.börjatjänapengarsnabbt.com/
  • rogga

Det enda som funkat för mig som jag faktiskt tjänat, och fortfarande tjänar pengar med, är neobuxinfo.com
    Men tro nu inte att man kan registrera sig där och sedan börjar pengarna formligen spruta in på kontot. Ånej, man får faktiskt vara lite aktiv också, tar väl inte mer än en 10-15 min om dan, men jag märker att många registererar sig och tror att det räcker med det. När de sedan märker att man måste ligga i lite grann för pengarna man tjänar så hoppar en del av.
    Tycker det är konstigt att inte fler går med, man tjänar ju faktiskt pengar

• scanmia

Har du testat oDesk eller elance eller liknande? Där kan man hitta småjobb till större kontrakt att göra hemifrån.

Svar på tråden Tjäna pengar