happygirl skrev 2013-10-02 21:16:20 följande:
oj shit 15 dagar? men när dem satte igång dig gick det sjukt snabbt då eller?
Ja vi ville veta så vi gick på en extra bara för att se vem det var haha men det blir en tjej denna gång=)
Ja det är ju bra om din sambo e till mkt hjälp, det är min man också spec när han har korta dagar älskar det då jag kan vila när han e hemma, men han ska resa en del nästa år så får se hur det går =)
Ja det är rätt länge ,jobbigt på sommaren dessutom .
Snabbt kan jag väl inte påstå satt igång mig 15 på eftermiddagen 05.23 titta våran son ut .
Dock är det lite väntan innan dom riktiga värkarna satt igång ,har för mig dom värkarna som kändes började vid midnatt någon gång .
Det blir längre väntan vid en igångsättning då man får vara på sjukhuset från att värkarna börjat smått till bebisen är ute.
Att bli igångsatt är ingen höjdare värkarna har inget mellanrum kom hela tiden på mig .
Hoppas verkligen att det kommer igång av sig själv .
Jag försökte allt för att det skulle gå igång av sig själv för att slippa att bli igångsatt,städa,putsa fönstren och alla myter om att det ska sättas igång .
Inget funka hoppas på bättre tur denna gång :)
Ja det är väldigt skönt att sambon inte jobbar allt för långa dagar och är väldigt hjälpsam ,får ta dagen lite som den kommer om nu din man skulle resa en del .
Du hinner säkert ta det lite lugnt när er son är på dagis om det blir mycket när din man är bortrest .