Spelar datorspel och struntar i mig!!!!
Jag och min sambo har bott ihop i 5 månader. Han har inget jobb och i princip hela dagarna sitter han framför datorn eller tvn. Han hjälper knappt till hemma alls. Det är jag som står för städning, tvättning, diskning, matlagning m.m Han har även två barn som han har vårdnaden om och som bor hos oss. Jag jobbar heltid och varje dag när jag kommer hem så sitter han vid datorn eller tvn. Och det är också det han gjort hela dagen då. Jag tycker att är han arbetslös och går hemma så kan han gott göra allt det jag gör och sedan spela lite när han är klar. Anledningen till att han gjorde slut med barnens mamma var för att han fick göra allt i hemmet. Då borde han ju inte göra såhär mot mig? Självklart får han spela i måttliga mängder och när jag jobbar. Men han vill inte umgås med mig, idag har han suttit vid datorn hela dagen medans jag tagit hand om barnen samt varit barnvakt åt min systerdotter. Han har fullkomligt struntat i mig hela dagen. Vad ska jag göra åt detta? Jag mår så hemskt dåligt när han gör såhär mot mig.