Mina föräldrar har säkert mer sex än vi.
För 2,5 år sedan blev vi tillsammans. Allt var bra, vi hade lagom mycket sex och älskade samt attraherades av varandra.
Sen helt plötsligt började detta avta. Nu, 2,5 år senare har vi sex 1, max 2 gånger per månad och enligt mig är det alldeles för lite. Jag hade velat göra det flera gånger i veckan! Min sambo vill dock inte. Han tar aldrig initiativ och säger nej 90% av gångerna jag frågar. Jag vill inte ens behöv fråga. Jag vill att han ska vilja och börja smeka mig när vi ligger i sängen på kvällen, eller morgonen, eller när som helst egentligen.
Nu är min fråga alltså: varför vill denna 20-åriga man inte ha sex med mig? Han har själv sagt att han inte vet, att han bara inte har lust. Det måste vara något fel med mig tycker jag, men han säger att så är inte fallet. Däremot har han sagt att det inte är lika "kul" då jag inte kan komma genom att ha en kuk i min slida, alltså av vaginalt sex. Jag kan endast komma av smekningar och beröring av något slag på klitoris. Detta stör dock inte mig någonting då jag tycker sexet är lika skönt i alla fall, och det är ju trots allt ändå jag som vill.
Kan hans förlorade sexlust bero på dåliga matvanor? För det har vi fått på senare tid. Vad kan det annars/också bero på? Behöver all hjälp jag kan få, för jag vill verkligen ha ett bra sexliv med honom. Mina föräldrar har säkert till och med mer sex än vad vi har - och de har varit tillsammans i strax över 20 år.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-08-21 13:21
Kul att inlägget inte blev uppdelat i stycken som jag gjorde det i mobilen. Nåja, jag hoppas att det inte blev för rörigt!