Någon förälder i Halmstad?
Är hemma med en 13,5 månaders liten buskille och en dotter på 1,5 månad:) hade varit kul tt träffa lite andra barn och mammor!
Är hemma med en 13,5 månaders liten buskille och en dotter på 1,5 månad:) hade varit kul tt träffa lite andra barn och mammor!
Hejsan!
Jag bor också i Halmstad. Närmare bestämt på Vallås. Jag är nu hemma med en 6 månaders och jag har även en 5 åring.
Vi har varit på Solrosens öppna förskola några gånger och även på Öppna förskolan NorreKatt någon gång.
Hur små får barnen vara?
Hej på er!
Vet inte om tråden fortfarande är aktuell men jag provar ändå. Jag heter Lina & fick mitt första barn 2/9, en liten Stina Jag är i princip den enda i släkten & bland vänner som har barn så hade varit kul att träffa andra med barn & kanske få lite tips om vad man hittar på som mammaledig?
Hej Lina :)
Grattis till din lilla tjej! Vart i Halmstad bor du? Finns ju öppna förskolor :) Babysim?
Hej Lina :)
Grattis till din lilla tjej! Vart i Halmstad bor du? Finns ju öppna förskolor :) Babysim?
Jag bor i Oskarström. Alltså visst ditt barn får inte ut så mycket av öppnis men det får ju du :) Du kommer iväg o träffar människor i samma sits liksom. Hur gammal är du? Finns ju även för unga föräldrar osv. Ingen aning, gick aldrig på babysim men vet att det är väldigt populärt.
Min dotter är 2 år och min andra dotter är beräknad 1/1 :) Ingen fara, fråga på :P
Jag bor i Oskarström. Alltså visst ditt barn får inte ut så mycket av öppnis men det får ju du :) Du kommer iväg o träffar människor i samma sits liksom. Hur gammal är du? Finns ju även för unga föräldrar osv. Ingen aning, gick aldrig på babysim men vet att det är väldigt populärt.
Min dotter är 2 år och min andra dotter är beräknad 1/1 :) Ingen fara, fråga på :P
Ja precis o det tycker jag är en anledning :) Jag är 21 :) Ja som jag skrev innan så blir det en liten flicka till. Så nu är jag i djungeln med barnnamn ;)
Tack förresten :)
Ja precis o det tycker jag är en anledning :) Jag är 21 :) Ja som jag skrev innan så blir det en liten flicka till. Så nu är jag i djungeln med barnnamn ;)
Ja det ska bli kul :) Ja men finns typ nästan inga jag gillar, är så himla kräsen har jag märkt! Leia kändes som ett sånt perfekt namn o det har det varit men hittar inte ett sånt bra namn till ;)