• Anonym (Undrande)

Arabisk tjejer/kvinna hur fri är du med sex?

Arabisk tjej/kvinna - jag undrar hur öppen/fri är du när det gäller sex. Har du haft sex utan äktenskap? Förlorade du din oskuld efter eller före ett äktenskap?

Är det något i sexet ni väljer bort, t.ex. analsex, oralsex osv? Av vilken anledning i så fall? Personlig, religiöst eller kulturellt? Det du inte har testat/utfört, är det något du tidigare har testat eller helt varit uteslutet och ”förbjudet”?

• Svar på tråden Arabisk tjejer/kvinna hur fri är du med sex?
  • Anonym (Araben)
    Anonym (Värme) skrev 2018-12-29 16:02:42 följande:

Vad har tjejerna,kvinnorna för åsikter om svenska killar/män

Hur många gånger ska du behöva ställa den frågan i varenda tråd? Vissa av oss är inte intresserade, andra är. Nöj dig med svaret!!
  • Anonym (Värme)
    Anonym (Araben) skrev 2018-12-29 16:25:16 följande:
    Hur många gånger ska du behöva ställa den frågan i varenda tråd? Vissa av oss är inte intresserade, andra är. Nöj dig med svaret!!
    God jul och gott nytt år önskar jag dig
  • Anonym (Araben)
    Anonym (Värme) skrev 2018-12-29 16:34:17 följande:

God jul och gott nytt år önskar jag dig

Gott nytt år på dig med, trots att du kan bli jobbig ibland
  • Anonym (Värme)
    Anonym (Araben) skrev 2018-12-29 16:36:18 följande:
    Gott nytt år på dig med, trots att du kan bli jobbig ibland
    Tusen tack för dina fina ord det värmde
  • Anonym (arab32)

Är en arabisk och muslimsk tjej, född och uppvuxen i Sverige.
    Är troende likaså min familj och får ej ha sex innan äktenskap. 
    Har ej haft sex innan äktenskap och väntar med det till jag gifter mig, men är sexuellt frustrerad :( 

• Anonym (A)
    KimLinnefeldt skrev 2021-11-30 13:46:26 följande:
    Härligt att höra hur du befriat dig från trist moralism och tar för dig
    +1
  • Anonym (Ur43)

Jag är arab tjej men kristen och har inga problem med att ha sex innan äktenskap. Men vill helst träffa nån svensk eller som är från europa för jag tror de är mer romantiska och inte dömande. 

• Anonym (Ur43)
    Anonym (Värme) skrev 2018-12-29 16:02:42 följande:

Vad har tjejerna,kvinnorna för åsikter om svenska killar/män

Är en tjej från mellanöstern. Och jag tycker att svensk killar ser attaktiva ut. 😄 vill bli tillsamans med någon svensk kille. 
  • Anonym (Hallå)

Vissa är väldigt lätta .

Gick gymnasiet med många invandrare 
    sex med några stycken, syrianer är villigaste 😉
    av min erfarenhet.

Sen var jag utomlands nåt tjejgäng från södertäje syrianer. De var på en möhippa resa de var på, å självklart haffade jag hon som skulle gifta sig 😉 
    Hon fick mitt nr och hörde av sig hemma i Sverige 
    blev nån träffa hemma med sista var bara dagar innan bröllopet. Tyckte att hon skulle slopa bröllop och komma till mig men så blev det inte tyvärr 

Blev gift med en tjej från Turkiet , inga problem med släkt och vänner, då det är nästa mer svenskar som mig 😂 gifta nu i 9år 
    Kan tillägga att jag har aldrig haft en vit svensk flickvän 

• Anonym (Ur43)
    Anonym (Hallå) skrev 2024-04-18 00:31:46 följande:

Vissa är väldigt lätta .

Gick gymnasiet med många invandrare 
    sex med några stycken, syrianer är villigaste 😉
    av min erfarenhet.

Sen var jag utomlands nåt tjejgäng från södertäje syrianer. De var på en möhippa resa de var på, å självklart haffade jag hon som skulle gifta sig 😉 
    Hon fick mitt nr och hörde av sig hemma i Sverige 
    blev nån träffa hemma med sista var bara dagar innan bröllopet. Tyckte att hon skulle slopa bröllop och komma till mig men så blev det inte tyvärr 

Blev gift med en tjej från Turkiet , inga problem med släkt och vänner, då det är nästa mer svenskar som mig 😂 gifta nu i 9år 
    Kan tillägga att jag har aldrig haft en vit svensk flickvän 

Jag är inte syrian och trodde att syrianer är väldigt religiösa. Själv är jag arab-kristen (ej religiös) men vill prova nån gång gå på djet med en blond snygg kille 😄😅 men jag tror de är rädda för invandrare. Första tanken kommer (hederförtyck) så jag tror inte att nån kommer våga gå på djet med en arab tjej även om hon är kristen. 
  • Akroterion
    Anonym (muslimah) skrev 2013-08-26 11:40:09 följande:

Är inte arab men muslim och sex före äktenskap är ju som sagt förbjudet i islam ,men det är VÄLDIGT vanligt både i Sverige och utomlands iallafall.  Oftast då oralt eller analt sex , mödomshinnan ska helst finnas kvar.

Otrohet är också vanligt bland muslimer ,kanske inte helt praktiserande men bland den allmäna muslimen .  Eftersom man ibland inte kan styra sitt liv som ung muslim gäller både män och kvinnor för familjen ofta lägger sig i, så gifter man sig inte alltid med sin älskade utan med en släkting,  då är det vanligt att man träffar sin älskade efter giftemålet istället.??

Tack för din pedagogiska förklaring. Du nämner giftermål med en släkting och jag blev väldigt nyfiken på hur synen på riskerna med det diskuteras. På Karolinskas avdelning för missbildningar så är en övervägande del av patienterna barn med föräldrar som är släkt. Dessutom har ofta fler i barnaskaran missbildningar, dvs föräldrarna slutar inte att skaffa fler barn även efter att de upplysts om riskerna. I princip alla dessa missbildningar är beroende på inavel, Vad säger religionen om att utarma sin egen art genom detta släktinggifte?
  • Anonym (Hallå)
    Anonym (Ur43) skrev 2024-04-18 00:55:03 följande:
    Jag är inte syrian och trodde att syrianer är väldigt religiösa. Själv är jag arab-kristen (ej religiös) men vill prova nån gång gå på djet med en blond snygg kille 😄😅 men jag tror de är rädda för invandrare. Första tanken kommer (hederförtyck) så jag tror inte att nån kommer våga gå på djet med en arab tjej även om hon är kristen. 

Hon jag träffade utomlands var krisen eller ortodox 
    kors runt halsen i alla fall 😄

sen är de blandar bland dom jag har haft 

Men kör hårt hitta en svensk kille många vill ha en kvinna som dig.

Svar på tråden Arabisk tjejer/kvinna hur fri är du med sex?