Vad skulle du tycka om att bli ammad av din kille?
Detta är kanske en konstig fråga. Men hur skulle du reagera om din kille ville amma dig? Skulle du uppskatta det eller skulle du tycka det var olustigt / avtändande?
Detta är kanske en konstig fråga. Men hur skulle du reagera om din kille ville amma dig? Skulle du uppskatta det eller skulle du tycka det var olustigt / avtändande?
Well, med tanke på att min sambo inte har några tuttar, så vet jag inte hur det skulle gå till.
Men om du menar vad jag skulle tycka om att amma honom, så säger jag tvi vale! Mina bröst är till för att nära våra barn, inte för hans sexuella nöje. Han får inte ens röra mina bröstvårtor, får rysningar av äckel bara jag tänker på att han skulle suga eller ta på dem
Jag skulle bara bli äcklad. Och sen skulle jag ha svårt att se på min man på samma sätt.
Min kille blir extremt tänd om jag slickar eller suger lite på hans bröstvårtor. Han visste själv inte om det förrän jag gjorde det på honom. Sedan att han själv inte tycker om att göra det på mig är has val men jag blir tänd av tanken.
Jag skulle gilla det