• Anonym (konstig fråga)

Vad skulle du tycka om att bli ammad av din kille?

Detta är kanske en konstig fråga. Men hur skulle du reagera om din kille ville amma dig?  Skulle du uppskatta det eller skulle du tycka det var olustigt / avtändande?

• Svar på tråden Vad skulle du tycka om att bli ammad av din kille?
  • Guapa
    Lever så skrev 2013-08-24 10:38:26 följande:

Jo jag suger på hans bröstvårtor men eftersom det inte går att få ett ordentligt "tag" och inte blir ihållande skulle jag inte kalla det amma utan snarare just suga på hans bröstvårtor Flört
    Nä, amma skulle jag heller inte kalla det då det inte kommer någon mjölk. Men många kvinnor som i princip är helt platta kan ju amma sina barn så..
  • Lever så
    Guapa skrev 2013-08-24 10:41:01 följande:
    Nä, amma skulle jag heller inte kalla det då det inte kommer någon mjölk. Men många kvinnor som i princip är helt platta kan ju amma sina barn så..

Jo men skillnaden är ju att jag just inte är något barn.. min mun ä liiite större än ett litet barns Flört
    never a failure always a lesson
  • Guapa
    Lever så skrev 2013-08-24 10:48:08 följande:

Jo men skillnaden är ju att jag just inte är något barn.. min mun ä liiite större än ett litet barns Flört
    Hehe, så sant :) Då skulle jag inte kalla det att "amma" när killen suger tjejens bröst heller, för där lär problemet också uppstå om tjejen inte har väääldigt stora bröst (för många killar har rätt stora käftar)
  • keron

Well, med tanke på att min sambo inte har några tuttar, så vet jag inte hur det skulle gå till.

Men om du menar vad jag skulle tycka om att amma honom, så säger jag tvi vale! Mina bröst är till för att nära våra barn, inte för hans sexuella nöje. Han får inte ens röra mina bröstvårtor, får rysningar av äckel bara jag tänker på att han skulle suga eller ta på dem Kräks

• Med Lem
    keron skrev 2013-08-24 11:09:46 följande:
    Well, med tanke på att min sambo inte har några tuttar, så vet jag inte hur det skulle gå till.

Men om du menar vad jag skulle tycka om att amma honom, så säger jag tvi vale! Mina bröst är till för att nära våra barn, inte för hans sexuella nöje. Han får inte ens röra mina bröstvårtor, får rysningar av äckel bara jag tänker på att han skulle suga eller ta på dem

Om han skulle vilja smeka dom för att dom är så vackra, då?
  • Anonym (.)

Jag skulle bara bli äcklad. Och sen skulle jag ha svårt att se på min man på samma sätt.

• lille Birger
    Anonym (Va?) skrev 2013-08-24 08:51:41 följande:
    Alltså. Min man har inga bröst...? Är det något fel på honom, borde jag byta till en uppdaterad modell kanske?

Om Ts menar tvärtom så vore det väl ok om det är viktigt för honom. Det gör ju ingen direkt skada i alla fall.  
    Skoj att få långa hårstrån i munnen.
  • Lever så
    Guapa skrev 2013-08-24 11:01:03 följande:
    Hehe, så sant :) Då skulle jag inte kalla det att "amma" när killen suger tjejens bröst heller, för där lär problemet också uppstå om tjejen inte har väääldigt stora bröst (för många killar har rätt stora käftar)
    Haha ja mina 75GG räcker till så han kan få sitt lystmäteFlört
    never a failure always a lesson
  • keron
    Med Lem skrev 2013-08-24 12:32:42 följande:

Om han skulle vilja smeka dom för att dom är så vackra, då?
    Näe, usch! Kräks
  • Anonym (Heltänd)

Min kille blir extremt tänd om jag slickar eller suger lite på hans bröstvårtor. Han visste själv inte om det förrän jag gjorde det på honom. Sedan att han själv inte tycker om att göra det på mig är has val men jag blir tänd av tanken.

• Guapa
    Lever så skrev 2013-08-24 13:04:30 följande:
    Haha ja mina 75GG räcker till så han kan få sitt lystmäteFlört
    Lucky guy! :D
  • Guapa
    Anonym (Heltänd) skrev 2013-08-24 13:58:07 följande:
    Min kille blir extremt tänd om jag slickar eller suger lite på hans bröstvårtor. Han visste själv inte om det förrän jag gjorde det på honom. Sedan att han själv inte tycker om att göra det på mig är has val men jag blir tänd av tanken.
    Många missar att killar också har erogena zoner förutom sin penis. Jag tycker det är kul att utforska kroppen och hittar nya hela tiden :) 
Svar på tråden Vad skulle du tycka om att bli ammad av din kille?