• Pyssilullan

Någon som kan tipsa om Bra Bh.ar till Bra priset för oss som har 75 G osv..

Ja, inte alltid jätte positivt med stora tuttar!
    hittar aldrig nå fina Bhar..

ngn som har tips?
    Gärna finare men inte sjuka priser?     

• Svar på tråden Någon som kan tipsa om Bra Bh.ar till Bra priset för oss som har 75 G osv..
  • bomman

Jag köper på BH-teamet på nätet. Bra hyfsat pris. Jag köper alltid minimizers, tycker de sitter bäst!

• högavisan
    Smulan 89 skrev 2013-08-28 22:28:35 följande:
    Har inte evas underkläder ganska bra utbud?

Jo, de har också lite udda storlekar. Länge sedan jag kollade, vilket bra tips!
  • Åsa

Bravissimo har bra utbud men HM-priser kommer man ju aldrig ner i med större storlekar. Change är bra mycket billigare än "vanliga" underklädsbutiker. Ibland har jag köpt på Ebay, där finns också en del större försäljare, inte bara privatpersoner. Att tänka på om man köper okända märken är att i ex Ebay-butiker kan finnas även bh:ar med en sämre kvalitet än man är van vid i stora storlekar. De märken som saluförs av underklädsbutiker, Bravissimo, Undercover Experience etc är ju dyrare men normalt i god kvalitet vad gäller stöd etc. Change har lite lägre kvalitet men är ändå prisvärda tycker jag men där ute finns bh:ar som är ganska dåligt konstruerade. Tänk 75B-kupa à 79 spänn på valfri klädkedja här hemma, lite spets och nät och tunna band. Det räcker säkert ofta i de mindre storlekarna men med tyngre byst behöver man väl ofta bättre stöd.

Oavsett var man handlar på distans är nackdelen att man inte kan prova. Amerikanska märken till exempel har haft större kupor än europeiska när jag köpt. Bravissimo har returrätt men man får själv stå för porto. Jag har i stället köpt några olika storlekar runt vad som verkar rimligt (typ någon omkretsstorlek mindre+kupstorlek större) och sålt vidare de som inte passat, det har gått ganska bra.

Svar på tråden Någon som kan tipsa om Bra Bh.ar till Bra priset för oss som har 75 G osv..