• stjarnfall992

Nyfiken på tjej

Hejsan! Jag är jätte nyfiken på tjejer! jag bor i hop med min sambo som är kille och jag älskar honom. Tänkte försöka få kontakt men någon tjej i samma sits. Hade varit skönt att få dela sina tankar med någon som vet hur det är.  Hör av er :) 

• Svar på tråden Nyfiken på tjej
  • msf

Jag är lyckligt gift med min man men är sjukt nyfiken på att vara med en tjej Min man vet om min dröm och tycker det skulle vara mer än okej att jag fick uppleva det Frågan är var träffar jag någon som är lika som mig Kan väl inte va ensam Puss och smek

• Anonym (Nyfiken på tjejsex!! ;))

Är det många som är i 20 - 28 års åldern här?! Det som tilltalar mig är långa, smala, sexiga tjejer. Och framför allt snygga!!! Stämmer du in på beskrivningen, mon tro?!(Alla tjejer)

• Anonym (Spännande)
    Anonym (Nyfiken på tjejsex!! ;)) skrev 2013-11-25 14:08:00 följande:
    Är det många som är i 20 - 28 års åldern här?! Det som tilltalar mig är långa, smala, sexiga tjejer. Och framför allt snygga!!! Stämmer du in på beskrivningen, mon tro?!(Alla tjejer)
    Jepp där har du mig, 28 år, lite längre än genomsnitt, snygg kropp, kurvig och ser ganska bra ut för övrigt.
    Håller med om att man vill ha någon yngre och fräschare.

Har du ingen mailadress?!

Vart bor du?

Det är väl bara att drömma om att du bor i Smålands området. ;)

Anonym (Spännande) skrev 2013-11-25 14:42:06 följande:
    Jepp där har du mig, 28 år, lite längre än genomsnitt, snygg kropp, kurvig och ser ganska bra ut för övrigt.

Glömde förresten säga att jag är inte så ung. 30 nästa år, så då kanske jag inte var så aktuell ;)

Anonym (Spännande) skrev 2013-11-25 14:42:06 följande:

• carlf
    Anonym (Nyfiken på tjejsex!! ;)) skrev 2013-11-25 14:54:49 följande:
    Vart bor du?
    Vill ni båda vara anonyma så gå in på min sida så ska jag hjälpa er att hitta till varandra här på denna sidan. Förstår om ni vill vara lite anonyma och diskreta här.
  • Anonym (Spännande)
    Anonym (Nyfiken på tjejsex!! ;)) skrev 2013-11-25 14:54:49 följande:
    Vart bor du?
    Haha jag blir 29 snart så ingen större skillnad :)
  • carlf

En av er har hört av sig, men kan inte riktigt förmedla från båda har hört av sig.

Jätte snällt av carlf att agera kontaktförmeling, tycker jag :)

• Wuwie

Jag är nyfiken på tjejer men inte klivit ur "garderoben" än..

• MelindaG

Hej! Jag vill inte helst prata mycket om det här på den offentliga tråden. Men skulle bli glad om du eller någon i din (min) situation vill prata via meddelanden i inbox.

• Jkarl

Samma sits! Är gift och har två barn. Älskar min man jättemycket, men är väldigt intresserad tjejsex. Min man vet att jag är intresserad, men inte mycket mer. Vore härligt att dela lite känslor med en liksinnad.

• Anonym (Fru S)

Jag vet inte om jag skulle kalla mig bisexuell men jag gillar att ligga med tjejer. Är gift med en man och han låter mig leka med tjejer, eller så har vi trekanter tillsammans.

• MelindaG

Jag startade den här tråden och skulle vilja starta den igen. "Nyfiken på" tjejer verkar vara som att säga "nyfiken på hushållsost". Jag har barn och make och slits med mina känslor. Att smaka på hushållsost är lika ointressant som att smaka på fittan på en tjej jag inte har känslor för. Jag vill ha meddelanden från dig (om du finns) som vågar prata om dessa känslor. Alltså kanske är jag inte helt hetero, men ge mig en chans att snacka om det först? Ok? Låtsas-tjejer (killar) och "vänliga" lebbar" får gärna skriva, men du uppskattas mer om du förstår livets komplexa tillstånd.

• miniwini
    MelindaG skrev 2014-05-02 01:19:06 följande:

Min man kommer att vara bortrest halva juni och hela juli.

hej vill du prata?
  • miniwini
    Jkarl skrev 2014-04-21 00:24:20 följande:

Samma sits! Är gift och har två barn. Älskar min man jättemycket, men är väldigt intresserad tjejsex. Min man vet att jag är intresserad, men inte mycket mer. Vore härligt att dela lite känslor med en liksinnad.

Hej vill du prata ?
Svar på tråden Nyfiken på tjej