Anonym (AJ) skrev 2013-09-07 02:56:12 följande:
Ni fixar det säkert. Krya på er och ha en mysig helg iaf.

Tack

YummyMami skrev 2013-09-07 08:49:32 följande:
Har ni var annan vecka? Då är det enklare att glida över dagar och så vid behov för två dagar extra eller mindre gör inte så mycket skillnad. Värre när det är bara varannan helg tex, då försvinner som ALL umgänge ifall varannanhelgföräldern inte tar barnet.
Nej, avståndet ommöjliggör det. Tanken var att ta en annan helg, alt tar maken ut ett par föräldradagar i samband med helgen så det blir fler dagar.
h8him skrev 2013-09-07 08:52:49 följande:
Självklart spelar det roll om det är föräldern som är sjuk eller inte. Det är föräldern barnet har rätt till umgänge med.
Tyvärr är pappan inte så intresserad av sitt barn så det är inte på det viset här, här är umgänget med oss alla.
Eterisk skrev 2013-09-07 08:56:53 följande:
Sjukare än feber och lite svidande hals, tycker jag. Bonusvuxen med öroninflammation får väl stänga in sig i sovrummet och ligga där och tillfriskna, men lite febrig förälder tycker jag bör kunna fungera bra ändå. Ta ett par Panodil.
Han har 39 grader. Han har ätit tabletter, jag har tagit tabletter och nässpray och håller mig undan. Pappan jagar barnet som hela tiden ska kolla var jag är, vad jag gör, försöker hyssja ner barnet när det låter. Det går så där. Umgänget denna helg blir inget vidare för barnet, men det får så vara.