• Mammi0910

Någon mer som har BF i Mars 2014 i Malmö???

Jag väntar mitt andra barn Skrattande och hade tyckt det var kul att få kontakt med fler mammor i Malmö området som väntar sitt andra eller tredje barn!

Dels att dela tankar och funderingar under graviditeten och kanske lite sällskap när bebisarna är födda och de stora barnen är på förskola.

Jag har en dotter på snart 4 år (bor hos oss heltid) och en styvson på 3,5 år (bor hos oss varannan vecka)

// Anna

• Svar på tråden Någon mer som har BF i Mars 2014 i Malmö???
  • Mammi0910

Inget kul med blödningar MelT, förstår att man blir orolig.
    Får du åka in på kontroller då??

• Mel T

Är så tidigt för mig så jag har inte fått ngt bf datum. Men mitten av juni typ. Med förra sonen gjorde jag flera ul. Ringde mvc igår. Tyckte jag skulle avvakta mitt tidiga ul som jag har om två veckor. Om det blir större blödning å mer ont får jag åka till kk akut. Ngn annan av er som oxå har bekymmer med blödningar?

Vad skönt att allt gick bra mojje. Kul m en pojk ;)

• Mammi0910

Vad kul med en pojk Mojje,  då får du en av var Skäms
    När är BF nu? 

Mel T
    Inga blödningar här vilket jag är innerligt glad för, man måste känna sig väldigt osäker så fort det kommer blod.
    Usch lider med dig.
    Däremot känner jag av när jag gått mycket och tränat så ja börjar bli orolig för foglossning Rynkar på näsan

Mea Välkommen!!! 

• mojje83

ð???! Blev inte flyttad, så bf e fortfarande 18/3. Ska på blodflödde och tillväxt i december för att min dotter va liten när hon föddes.

• Mel T

Hur har ni det i stormen? Några tips på hur man botar konstant illamående?

• mojje83

Har inte så mkt tips, jag fick utskrivet Legigan comp men jag mådde sämre av dom, så jag fick helt enkelt bita ihop. Men dom kanske funkar för dig.

• Mel T

Läste lite om legigan comp. Blev inte så sugen på att testa. Får bita ihop helt enkelt ; (

• Mea

Har nu på ändrat inställningen på FB-gruppen från sluten till hemlig enligt önskemål. Det svåra blir nu att hitta den... Skicka bara ditt namn via inbox så lägger jag till dig om du vill vara med...

• Mel T

Vad heter gruppen. Hittar inte den. Inte innan den blev hemlig heller.

• Mea

Nu går den inte att hitta om inte någon lägger till dig.. Skicka ditt namn (på FB) till min inbox här på FL så lägger jag till dig..

Svar på tråden Någon mer som har BF i Mars 2014 i Malmö???