• Fru Gustavsson

Tråddödartråden

En tråd där alla vi tråddödare kan samlas och haspla ur oss menlösheter som vad vi åt till frukost, vilken färg det är på grannens brevlåda eller annat sådant som gör att ingen orkar bry sig om att kommentera något man skrivit. 
    För visst finns vi fler? Som glatt ploppar in i någon tråd med något att få lätta hjärtat med, och inte en kotte svarar eller skriver minsta knyst efteråt?

Eller, är världen så grym, att jag kommer att vara den som dödar tillochmed denna tråd?

Vi får väl se. Minns dessa trådar från tusen år sedan då jag sist hängde på FL. De kunde vara sjukt underhållande.

Mannen sover. Katten sover. På tv visas en film, vilken vet jag icke. 

Hur man än vänder sig har man arslet bak
  • Svar på tråden Tråddödartråden
  • Fru Gustavsson

kaffet glömde jag visst att dricka. kaffe är ju inte så jäkla gott kallt. 
    överväger alltså att micra det. men det är inte heller så jäkla gott.

dagens i-landsproblem. 

• Orcha

Söver irrtankar och göder glädje!

Allt har en mening och korven den har två. Eller är det ändor? Jo ändor menar jag nog.
  • Gardenia

Längtade tills ungarna skulle somna. De somnade. Nu har jag tråkig och är sjuuukt rastlös... Skulle vilja väcka kidsen bara för att få busa med dem.. Är nog inte riktigt frisk idag... :P

• Fru Gustavsson

jag är inte bara gravid. jag har blitt fet. och det är inte bebisens fel. det är godisets fel.
    eller mitt. 

• Orcha

Jamenmeh. Förbannade tangentbordsjävel som inte rengör sig själv efter andras framfart. :-3

Allt har en mening och korven den har två. Eller är det ändor? Jo ändor menar jag nog.
  • Fru Gustavsson
    Yngla skrev 2014-05-28 14:38:53 följande:
    ajsing bajsin lilla katt du får ont i magen
    hihihi!!!!

nä men här sitter jag i väntan på att hämta sonen i skolan samtidigt som jag letar efter minsta lilla tecken på slemproppen. då menar jag den riktiga. mannen är på jobbet. 
  • Fru Gustavsson

• Orcha

Nä...........................

• Orcha

Ibland tror jag verkligen, men så bah nä?

• Jini Shearer

här sitter jag mitt i natten på jobbet och softar... sanningen är att det är rätt jäkla trist och vill bara sova men man kämpar på.

jag sitter oftast i "planera barn" forumen och ugglar tills vi får till vårt plus men även jag verkar va lite av en tråddödare... man känner nån typ av antiklimax när man skriver och kommenterar men sen blir man sittandes där själv med sina funderingar och tankar.

Svar på tråden Tråddödartråden