• Truth

FL eller inget?

Vad är FL och vad har det erbjudit? Är detta mötesplatsen för vilsna föräldrar eller är det ett sk  "hangaround" för moraltanter? Vad är din åsikt?

• Svar på tråden FL eller inget?
  • lövet2

Det är väldigt blandat. Tidigare har det funnits många rena debattörer här, men de flesta har tyvärr försvunnit. Numera är det mest vilsna föräldrar och människor med ett Budskap. Vissa predikar om Gud, vissa om ateism, vissa om SD:s överhet ...

• Truth
    lövet2 skrev 2013-09-20 23:34:17 följande:
    Det är väldigt blandat. Tidigare har det funnits många rena debattörer här, men de flesta har tyvärr försvunnit. Numera är det mest vilsna föräldrar och människor med ett Budskap. Vissa predikar om Gud, vissa om ateism, vissa om SD:s överhet ...

Finns det möjligtvis en koppling till att debattörerna har försvunnit till förmån för Guds budskap och sympatisörer till SD? Jag ger enbart en vild gissning nu men allt annat verkar ologiskt... Hur kommer det sig att debattörerna helt plötsligt försvinner i argumentation gentemot sympatisörer inom dessa grupper här på FL?
    Sanningen att säga så är det jag säger sant
  • lövet2
    Truth skrev 2013-09-21 00:17:08 följande:

Finns det möjligtvis en koppling till att debattörerna har försvunnit till förmån för Guds budskap och sympatisörer till SD? Jag ger enbart en vild gissning nu men allt annat verkar ologiskt... Hur kommer det sig att debattörerna helt plötsligt försvinner i argumentation gentemot sympatisörer inom dessa grupper här på FL?
    Det var egentligen tvärtom. Debattörerna försvann pga en kombination av tekniska problem, en snabb ökning av störande reklam och ändrat regelverk på FL. När duktiga debattörer försvinner vågar de sig fram, de där med Budskap men utan vettiga argument.
  • Truth
    lövet2 skrev 2013-09-21 00:22:23 följande:
    Det var egentligen tvärtom. Debattörerna försvann pga en kombination av tekniska problem, en snabb ökning av störande reklam och ändrat regelverk på FL. När duktiga debattörer försvinner vågar de sig fram, de där med Budskap men utan vettiga argument.

Är beredd att hålla med. men med rädsla att hamna i kikarsiktet så nöjer jag mig med ett missnöje gentemot all Pampers-reklam!
  • oOOo  oOOo
    lövet2 skrev 2013-09-21 00:22:23 följande:
    FL har aldrig varit ett forum för debatt. Det är mer kafferep.
  • Truth
    oOOo oOOo skrev 2013-09-21 00:32:45 följande:
    FL har aldrig varit ett forum för debatt. Det är mer kafferep.

Nu blev jag helt plötsligt irriterad av all Gevalia reklam ^^
  • oOOo  oOOo
    Truth skrev 2013-09-21 00:40:04 följande:

Nu blev jag helt plötsligt irriterad av all Gevalia reklam ^^
    Riktad reklam
  • Truth
    oOOo oOOo skrev 2013-09-21 00:42:44 följande:
    Riktad reklam

Visst blir man förbannad?
    Jag är inte arg, jag är förbannad
  • oOOo  oOOo
    Truth skrev 2013-09-21 00:46:34 följande:

Visst blir man förbannad?
    Jag är immun mot gevalia, men visst kan man blir förbannad. Man blir ju inspirerad av dig.
Svar på tråden FL eller inget?