Har allt men känner sorg..
Om mig.. 27 år. Blev tillsammans med min underbara sambo när vi var 15, fick första sonen när vi var 17.
Nu har vi två barn i skolåldern. Vi båda har utbildning och fast arbete med god inkomst.. Bil och körkort... Kontaktnät med vänner...
Men ändå känner jag någon sorg. Det har varit så himla mycket dödsfall, nedslag och annat genom åren.
Det som inte dödar en gör en starkare sägs det.. Och det känner jag med vårt förhållande.. Vi har gått igenom så mycket tillsammans och jag kan inte i ord förklara hur mycket jag älskar min sambo. Våra barn är det vackraste vi har och jag älskar dem så jag går i bitar.
Så varför denna underliga sorg över mig? Det är en otroligt jobbig känsla för jag känner inte att jag borde känna sorg när jag har allt...
Jo det har varit mycket jobbiga händelser genom åren... Bla har vi haft 9 dödsfall på senaste 9 åren. Så typ ett per år och de flesta alldeles för unga. Bland dessa båda mina föräldrar..
skriver här för att bolla tankar och få tips hur jag kan bearbeta den här sorgen jag känner..? Känner mig vilsen. Men vill gärna hitta redskap för att komma på fötter...
Tack för mig...