• Anonym (Powerade)

Jag dejtar en ful tjej....vafan gör jag nu?

Tja alla trevliga människor!!
    Jag har värsta märkliga problemet, för jag dejtar en ful tjej!

Hon är världens snällaste, gulligaste, ömmaste och skitskön i sängen, vi passar bra ihop och kompleterar varandra. Men hon är som sagt ful som stryk. På en skala 1-10 är hon en 2'a.
    Hon har okej kropp, inte tjock eller så och gymmar/tränar kontinuerligt, men hon är inte särksilt vacker i ansiktet. Vad ska jag göra? Går det att operera lite? Hur föreslår jag lite operationer utan att hon blir sur? Kan jag fråga om det är någon del av kroppen hon skulle vilja operera? Vilken kroppsdel är hon minst nöjd med?

Ibland när jag tittar på henne vill jag inte se det fula ansiktet jag vill bara se de andra sidorna av henne, men som sagt så sitter ju ansiktet där och irriterar mig....jag blir inte attraherad när jag ser hennes ansikte helt enkelt.

Vad ska jag göra? Är det fler som är i samma situation i sin relation?

Kan någon övertyga mej om att det gör inget att va ihop med en ful tjej?
    Måste jag göra slut för att jag inte är attraherad av hennes ansikte?
    Hon har ju så många andra bra sidor.....

Hon behandlar mig som guld, för hon vet att hon egentligen inte är värdig mig...rent utseende mässigt alltså... jag är i en helt annan division än henne.

Vad finns det för fördelar med att vara ihop med en ful tjej?
    Ingen risk att hon lämnar mig? Inte en chans att andra killar stöter på henne?

Frågorna är många, hoppas ni har svar på några?

• Svar på tråden Jag dejtar en ful tjej....vafan gör jag nu?
  • lillajag82

Tack TS för dina riktigt roliga svar!
    Du har humor!

• LucyLou

Och du verkar ju vara ful på insidan så det jämnar väl ut sig. 

herregud.  Människor är pinsamma.  

• Indianica
    Anonym (Powerade) skrev 2013-09-29 17:10:03 följande:
    Bra inlägg, mycket klokt. Jag tar till mig av ditt inlägg och försöker fokusera på det positiva vi har.
    Hon ser ut som en nörd. Rakt hår, långt, det bara hänger ner. Runda glasögon, bullig näsa, lite utåtstående öron, rosa kinder, fräknar på näsan (men det är fint), blond. Blå ögon.
    Ja, "inteutanproblem" skrev klokt.
    Ja, bra tips på presenter.
    Jag vill ha allt!
    Hahaha, festlig tråd!Skrattande Hon låter gullig.
  • Rockpappan
    LindaEfraim skrev 2013-09-30 01:04:13 följande:
    Heter hon Fiona och du Lord Farquaard?
    Haha, fantastiskt roligt. Tack för det. Det behövdes en morgon som denna. 
  • Ventress
    Anonym (Powerade) skrev 2013-09-29 13:42:11 följande:
    Dessutom tjänar hon ganska bra, ca 44000 i månaden och hon vill inte ha barn och det är ju bra. Förmodligen är hon rädd att barnen blir lika fula som henne.

Hon har berättat att hon blev mobbad i skolan för sitt utseende.

Du har rätt, ni är definitivt inte i samma division. Intellektuellt, menar jag.
  • Lindsey Egot the only one
    Rockpappan skrev 2013-09-30 09:07:20 följande:
    Haha, fantastiskt roligt. Tack för det. Det behövdes en morgon som denna. 
    Varsågod!

Ibland måste man bara skriva det första som poppar ur de små grå! Och det blev Fiona och lord Faquaard.
  • Tindra40

Antingen är du helt oseriös och bara ska kolla reaktionerna på det du skriver eller så e du helt dum i huvudet...

• Jocelinda

Fan vilket härligt inlägg haha! Inga tips tyvärr då mina ex bara blivit fula när dom blivit ex. Men dom har sett bra ut, hade dom haft riktigt fula ansikten hade dom nog aldrig blivit mina ex, för då hade jag nog inte ens blivit ihop med dem hahaha. Och kalla mig va ni vill, för jag kan inte va ensam om att inte bli ihop med "fula" människor, åtminstonde har dom ju blivit snygga för att man älskar dom ;) Så nej jag har inga tips men jag hoppas du löser det för de där låter ju som ett drömförhållande om bara fejset hade mätt upp.. För man kan faktiskt inte hjälpa om man inte blir attraherad av fula människor hur snälla dom än är!!! 

• enimini

TS, är hon rik? Vad betyder då ett ansikte? Ansikte-schmansikte liksom.

Ta en brun papperspåse, klipp ut hål för ögonen och rita dit en fin pussmun med dina Crayolas och trä den över huvudet på'na när hon inte tittar. Köp kolor inslagna i plast som du ständigt mumsar på och säg att det är dom som prasslar (när påsen prasslar)

Sen är det bara att luta dig tillbaka och njut när eran kärlek sprudlar.

• MrC
    Progressiv skrev 2016-11-10 00:48:10 följande:

Byter till en sådan här.

Vem är det där?
  • Progressiv
    MrC skrev 2016-12-05 05:04:00 följande:

Vem är det där?

Ja du, säg det.
Svar på tråden Jag dejtar en ful tjej....vafan gör jag nu?