• Pingela

vi som bor söder om Stockholm och väntar barn omkring april 2014.

Hej Vi väntar vårt tredje barn i april. vi bor i Huddinge. vore kul att följas åt.

• Svar på tråden vi som bor söder om Stockholm och väntar barn omkring april 2014.
  • kokos
    Emmisen81 skrev 2014-04-21 21:46:18 följande:

Ok, ja då är det ju lika bra att få ut ungen om du inte mår bra! Vill du bli igångsatt eller vill du hellre vänta på att det kommer igång av sig självt? Du får berätta vad doktorn sa sen smile1.gif

Helst igångsatt då jag bara blivit det och mina förlossningar gått fort. Japp ska informera efter läkarbesöket
  • kokos

Blev ingen koll av tappen. Gjorde ctg som såg bra ut. Sedan justerades insulindoserna. Blir igångsättning på BF om inte bebben tittat ut innan. Man får inte gå över tiden med diabetes enligt riktlinjerna... Ska på nytt återbesök på tisdag morgon.

• Emmisen81

Trist, förstår att du vill ha ut bebis.... Men man får väl anta att de vet vad de talar om och att det är det bästa för lillplutten att stanna inne lite till!

Jag gjorde oxå ctg idag för det visade sig på tul att bebisen är väldigt stor... (Är ju diabetiker...), men ctg såg fint ut så det var ju skönt. Men är rätt orolig att hon ska komma för tidigt....

• kokos
    Emmisen81 skrev 2014-05-05 11:59:35 följande:
    Hallå smile1.gif Hur går det för er alla?
    Min bebis föddes i måndags morgon klockan 04:05 Solig Vägde 4025 och var 52 cm
  • Emmisen81

Åh vad roligt, Kokos! Grattis!! Flicka eller pojke? Hur mår ni? Är ni kvar på sjukhuset eller har ni fått komma hem?

• kokos
    Emmisen81 skrev 2014-05-07 22:33:35 följande:
    Åh vad roligt, Kokos! Grattis!! Flicka eller pojke? Hur mår ni? Är ni kvar på sjukhuset eller har ni fått komma hem?
    smile1.gif
    En tredje prins Solig Vi åkte hem dagen efter. Vi mår bara bra. Jag har varit förkyld men är mycket bättre nu. Lite ont i svanken efter förlossningen än...

Hur går det för dig??
  • Emmisen81

Trist med förkylning, men bra att det är bättre!

Här har det hänt grejer! I fredags gick mitt vatten plötsligt i v.34+5, så jag åkte till förlossningen och på kvällen plockade de ut henne med kejsarsnitt. Jag återhämtade mig fort och lillan hamnade på neonatalavdelningen. Vi låg inne där i 5 dagar och fick komma hem igår! Sååå skönt att vara hemma igen

Nu gäller det att komma i ordning och landa lite, bara

Hur reagerade dina stora pojkar på nytillskottet?

• kokos

Hur mår era 1-åringar? Tiden går så grymt fort!!

Jag är i vecka 33 med en son till

Hoppas ni alla mår bra!

• Emmisen81

Ja, 1 år har verkligen bara rusat förbi!
    Min lilla 1-åring mår så bra så! Hon får liksom bara hänga med på allt vi andra gör Och en riktig tuffing är hon
    Åh grattis till en till, vad kul!! Har han kommit ännu?

• kokos
    Emmisen81 skrev 2015-06-15 20:26:21 följande:

Ja, 1 år har verkligen bara rusat förbi!

Min lilla 1-åring mår så bra så! Hon får liksom bara hänga med på allt vi andra gör Och en riktig tuffing är hon

Åh grattis till en till, vad kul!! Har han kommit ännu?

Tack! Nä 13 juli har jag BF men han har vänt sig nu så vi får väl se när han behagar titta ut
Svar på tråden vi som bor söder om Stockholm och väntar barn omkring april 2014.