vi som bor söder om Stockholm och väntar barn omkring april 2014.
Hej Vi väntar vårt tredje barn i april. vi bor i Huddinge. vore kul att följas åt.
Hej Vi väntar vårt tredje barn i april. vi bor i Huddinge. vore kul att följas åt.
Hej vad roligt med två barn. grattis! Vad härligt med fyra barn. jag har två vänner som har tvillingar men det var andra graviditeten. De har alltså tre barn. Jag har gjort tidigt ultraljud tre gånger för jag har så stor när jag är gravid. Första gången sa bm att -det här är nog två barn ska du se. Man är inte så här stor så tidigt vid första graviditeten. Jag var helt inställd på att det skulle vara två så det kändes nästan lite konstigt när det "bara var en" tredje gången var jag säker på att det var en men tackade ja till tidigt ultraljud för att jag liksom blivit van/bortskämd med det. Vi har bf 18 april men det kommer bli tidigare eftersom det kommer bli kejsarsnitt. Det blev det tillslut med de första två. Hur mår du i din graviditet? Jag har svår foglossning och stor nedsatt rörlighet i två kotor i ländryggen. Det beror förmodligen på ett diskbrock. så jag är sjukskriven just nu då jag inte klarar av mitt jobb. Kul att höra från dig. Kram
Hej Ush foglossning är verkligen inte kul. jag fick foglossning v 6 den här gången och just nur det jätte jobbigt och jag har svårt att gå vissa dagar. Nu är jag i v 15. Jag går in i v 16 imorgon. Jag tror att man vid en graviditet med ett barn brukar ta ut barnet ca 7-10 dagar innan men jag ska kolla upp det mer. Jag vet inte riktigt när det gäller tvillingar. Vilken v. Är du i? Trevlig helg. Kram
Hej, vad kul med alla som hakar på tråden. har lite krångligt med familje liv på mobilen. det är säte krångligt att skriva inlägg. Det hakar upp Sig och jag kan inte sätta markören där jag vill i texten blev tokig då jag skulle skriva sist och gav upp. någon som upplever detsamma.
Kram på er. fick lägga in det sista i ett nytt inlägg för att jag inte kunde sätta markören i slutet av inlägget. grrr kram
Hej. jag är i vecka 19 nu. ont som vanligt pga foglossning. ultraljud denna vecka. vi ska ta reda på könet. spännande. kram kram
Hej. på torsdag. jag är lite pirrigt. jag mådde precis som du v. 14 illmåendet var som värst då. kram
Hej. det gick bara fint. allt såg bra ut och vi ska få en till pojke. imorgon blir det v. 20 grupp på Huddinge mödrarvård. hur mår ni? Kram
Hej och tack. Tycker också att det låter som förlossning. Är värken liksom värk eller ilning . jaha hade ischias nerven ikläm ned första barnet . då ilade det typ som när man gör rotfyllning hos tandläkaren fast från typ svanskotan ner i benen. otroligt obehagligt. jobbar ni heltidfortfarande
Jag ska försöka ta körkort nu när jag inte kan jobba. Det har inte bvit av tidigare då jag flyttade från Småland till Stockholm direkt efter studenten. sedan tog det tio år innan vi köpte bil. tänkte ta då jag väntade första barnet men ja g har haft för tuffa graviditeter och när jag går jobbat har jag bara orkat precis det. idag blir första lektionen sedan 98. (jag började lite då) kram