Jag vill se din barnvagn! *BILDER*
Märke, årsmodell eller färg spelar ingen roll.
Jag vill se alla vagnar.
Berätta gärna vilket märke, årsmodell och om ni är nöjda eller inte,
Märke, årsmodell eller färg spelar ingen roll.
Jag vill se alla vagnar.
Berätta gärna vilket märke, årsmodell och om ni är nöjda eller inte,
Följer!
Ni med retrovagnar: är det för ni tycker dom är snyggare än mordernare vagnar eller är de bättre på andra sätt? Det jag saknar är att kunna ändra höjd på handtaget.
Favvo
Lillsudd. Det är exakt en sådan vagn jag fått tag på! Försöker nu klä om den. Velade fram o tillbaka om jag skulle klippa av de gamla tyget, o det gjorde jag. Leta gärna upp min tråd " klä om en gammal..," inne på forumet barnvagnar
Hade ingen direkt bra bild, men här är våran nya skönhet!
En babyjogger city versa GT och jag är helnöjd! Dottern med :)
Kul att se alla vagnar. Ska själv lägga ut bild på mina när jag hamnat vid en dator nästa gång. :)
Hur funkar den på vintern när det är snö?
Mimmi85; det vet jag inte än, vintern har inte kommit hit än ;) men hade en liknande innan den här och den funkade perfekt! Så länge hjulen inte är jättesmå och dom går att låsa så går det som en dans :)
Tror den här kommer vara bättre än den förra eftersom den här är mer gjord för terräng och snö
Brio Sing var den första vagnen vi hade. Tyckte den va bra, lätt och smidig att köra, stor varukorg. Men dock tyckte jag att den kändes väldigt plastig. Den va väldigt bred mellan bakhjulen så det va svårt att komma fram på vissa ställen. Och så föredrar jag vanlig sittdel med fullt liggläge framför ergonomisk sittdel.
Och så har vi haft en Carena Easy. Bra som resevagn, men annars var den ingen höjdare. Liten varukorg, svår att styra, funkar absolut inte att köra den med bara en hand. Plus för mugghållaren på styret i alla fall.
Och nu har vi en Emmaljunga Nitro City. Den är jag jättenöjd med. Lätt att köra, relativt stor varukorg (dock lite svår att komma åt), dottern sitter bekvämt, vändbart styre. Det enda jag kan tycka är lite negativt med den vagnen är att det känns som att dottern sitter väldigt långt ner.